جزییات خبر

دوره های آموزشی ۳۵ نفر از کارکنان جدیدالااستخدام گروه الف دانشگاه صنعت نفت، در مرکز آموزش شهید بهشتی جم آغاز شد.

دوره های آموزشی ۳۵ نفر از کارکنان جدیدالااستخدام گروه الف دانشگاه صنعت نفت، در مرکز آموزش شهید بهشتی جم آغاز شد.
(دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۳۳

صبح امروز، دوشنبه ( ۲۲ ابان ماه) با حضور مدیر منابع انسانی، رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و رییس مرکز آموزش شهید بهشتی جم، دوره آموزشی اولین گروه ۳۵ نفر از کارکنان جدیدالااستخدام گروه الف کلید خورد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بدنبال آموزش حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان بدواستخدام گروه الف دانشگاه صنعت نفت از ابتدای سالجاری ، ۱۰۸ نفر دیگر نیز تشریفات استخدامی آنان به پایان رسیده که در سه گروه در سه هفته متوالی دوره آموزشی بدو استخدام را شروع خواهندکرد.

در آیین آغاز دوره آموزشی بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن خوش آمد گویی به اولین گروه کارکنان جدیدالااستخدام بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید گاز و چرخش اقتصادی کشور به عنوان پیشانی صنعت کشور می درخشد و شما عزیزان اکنون توفیق خدمت در این مجتمع معظم را کسب نموده اید.

حیدری بیان کرد: رسالت شما کارکنان جوان و پرانرژی در این مجموعه ارزشمند بسیار مهم و بزرگ است و باید به صورت شایسته این رسالت را انجام داده و در جهت تحقق اهداف متعالی سازمان حرکت کنید.

وی افزود: ساختار جدید مجتمع گاز پارس جنوبی ابلاغ شده و در حال حاضر در مسیر پیاده سازی قرار دارد و امید است شما جوانان نوآور و کارآمد نقش مهمی در ساختار جدید ایفا نمایید.

حیدری مدیرمنابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: سرمایه انسانی متخصص ، فنی و حرفه ای، رکن اساسی تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی به شمار می رود.

حیدری گفت: درخشش و شکوفایی بزرگترین مرکز تولید گاز کشور بر پایه کارکنان خلاق و توانمند استوار شده و باید در تمام حوزه ها به نیروی انسانی توجه ویژه شود.

مدیر منابع انسانی مجتمع تصریح کرد: کارکنان سراسر پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع با وجود تمام سختی ها همواره توانسته‌اند همه انتظارها را برآورده کنند و اکنون با عزم راسخ برای تولید پایدار گاز مورد نیاز هموطنان در فصل سرما در خط مقدم ایستاده اند.

در ابتدای این آیین، پوراسماعیل رییس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن اعلام برنامه های آموزشی پیش رو بیان کرد انتظار است با همت، تلاش و پشتکار شما جوانان روز به روز شاهد شگفتیهای فراوان باشیم.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید