جزییات خبر

همسو با افزایش سطح دانش ایمنی و بهداشت در مدارس شهرستان های همجوار پارس جنوبی

همسو با افزایش سطح دانش ایمنی و بهداشت در مدارس شهرستان های همجوار پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲) ۰۵:۵۷

پالایشگاه دوم پارس جنوبی دوره آموزشی سفیران تولید در مدرسه دخترانه طوبی شهر بیدخون برگزار کرد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ؛ حسین باغبان، مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در راستای رسالت آموزشی این پالایشگاه برای مناطق پیرامونی، با برنامه ریزی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام و همکاری واحد ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه دوم دوره آموزشی سفیران تولید در مدرسه دخترانه متوسطه اول طوبی شهر بیدخون برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این دوره بخشی از محتواهایی که در کتب آمادگی دفاعی توسط دانش آموزان فراگرفته شده است به صورت عملی آموزش داده شد تا دانش آموزان با آمادگی بیشتری بتوانند در مواجهه با خطرات احتمالی و حوادث غیرقابل پیش‌بینی عمل کنند.

باغبان افزود: همچنین در این دوره تلاش شده ضمن معرفی پالایشگاه و اهداف ترسیم شده برای آن، اهمیت وجود صنایع گازی پارس جنوبی نیز برای دانش آموزان تشریح و تبیین شود.

باغبان گفت: یکی از اهداف مهم این پالایشگاه افزایش سطح دانش دانش آموزان مدارس شهرستان های همجوار پارس جنوبی در حوزه های مختلف می باشد و بر همین اساس پالایشگاه دوم برنامه ریزی لازم جهت اجرا برنامه های موثر علمی و آموزشی را انجام و پیاده سازی کرده است که دوره آموزشی سفیران تولید نیز جزء همین موارد است.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: از ابتدای سال تاکنون با انجام برنامه ریزی منظم و بهره مندی از دانش و توان متخصصان این مجموعه در حوزه ایمنی، بهداشت و ...، در مدارس شهرستان های جم، کنگان، دیر و عسلویه برنامه های آموزشی بسیار ارزشمندی پیاده سازی شده و امید است این برنامه ها با همدلی و کارگروهی تداوم داشته باشد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

 

(سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲) ۰۵:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید