جزییات خبر

رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی خبرداد:

عملیات نظارت و راهبری سرویس مدارس در سطح شهرک های مسکونی پارس جم با موفقیت در حال انجام است.

عملیات نظارت و راهبری سرویس مدارس در سطح شهرک های مسکونی پارس جم با موفقیت در حال انجام است.
(شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲) ۱۳:۳۸

سرویس مدارس دانش‌آموزان شهرک مسکونی پارس جم با نظارت کامل و دقیق از ابتدای سال تحصیلی جدید در حال انجام است.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین خسرومنش، رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: باتوجه به تراکم منازل مجتمع مسکونی و آمار جمعیت دانش آموزی در سطح شهرک ها، وجود سرویس مدارس یکی از دغدغه های مهم خانواده های محترم می باشد.

خسرومنش ادامه داد: پس از دو سال تعطیلیِ سرویس ها به دلیل بیماری کرونا، از سال گذشته نظارت‌ بر سرویس مدارس به واحد مستغلات سپرده شد که با همکاری ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی تعداد ۳۹ دستگاه مینی بوس و ۲ دستگاه اتوبوس جهت راهبری سرویس مدارس در اختیار این واحد قرار گرفت که روزانه در ۷۹ مسیر با آمار تقریبی ۱۶۰۰ دانش آموز این خدمات در سال تحصیلی گذشته انجام گرفت.

وی گفت: در سال جاری فرایند پیمان سپاری سرویس مدارس نیز توسط این اداره پیگیری شد و از روز ۳۰ مهر ماه با شروع کار پیمان، نظارت‌ و راهبری سرویس مدارس به واحد آموزش مجتمع واگذار گردید.

رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: از ۸ لغایت ۲۹ مهر سال تحصیلی جاری نیز تعداد ۱۴۷۹ سرویس در ۱۵ روز کاری فعالیت مدارس نیز توسط این واحد انجام گرفت.

خسرومنش در ادامه عنوان داشت: کارکنان واحد مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت شبانه روزی در جهت رفع مشکلات متعدد در شهرک‌های مسکونی حرکت می‌کنند و امید داریم بتوانیم سطح رضایت‌مندی خانواده‌های معظم مجتمع گاز پارس جنوبی را افزایش دهیم.

 

(شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲) ۱۳:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید