جزییات خبر

همگام و هنراه با آحاد مردم کشور:

کارکنان و متخصصان جبهه ی اقتصادی کشور و بزرگترین پایتخت تولید گاز کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری گسترده خواهند داشت.

کارکنان و متخصصان جبهه ی اقتصادی کشور و بزرگترین پایتخت تولید گاز کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری گسترده خواهند داشت.
(پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۲۵

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام گفت: کارکنان خط اول جبهه اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی، همگام با سایر اقشار جامعه در مراسم راهپیمایی دشمن شکن روز شنبه سیزدهم آبان ماه شرکت خواهند کرد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام عنوان کرد:کارکنان پرتلاش پالایشگاه های سیزده گانه در کنار تولید حداکثری گاز و آمادگی کامل برای ورود به فصل زمستان، همگام و همدوش آحاد مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه حضور گسترده خواهند داشت.

حیدری در ادامه ضمن اشاره به حمله بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه عنوان داشت: حملات وحشیانه اسرائیل به غزه نقطه عطفی برای اضمحلال این رژیم غاصب است و به فضل الهی این رژیم نابود خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در ادامه تاکید کرد: کارکنان پالایشگاه های سیزده گانه در روزهای گذشته با گردهمایی های متعدد در نمازخانه پالایشگاه های مجتمع این حملات وحشیانه رژیم کودک کش را محکوم و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

حیدری با اشاره به روز بزرگ ۱۳ آبان عنوان داشت: ۱۳ آبان، روزی است که بر تارک آن حوادث بزرگ و سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است، روزی که در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است.

وی ادامه داد: همه با هم روز ۱۳ آبان با قدم های استوار و محکم برای حمایت دوباره از آرمان های والای انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد و فریاد خواهیم زد که جوانان این کشور برای عزت و سربلندی کشور تا آخر ایستاده اند و دست هر اجنبی را که به فکر دست اندازی به این کشور عزیز دارد را قطع خواهند کرد.

حیدری بیان کرد: این واقعه تاریخی از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است. ۱۳ آبان زاد روز انقلابی بزرگتر از انقلاب اول است که حضرت روح الله امام خمینی (ره) آن‌را انقلاب دوم نامیده است.
(پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید