جزییات خبر

با حضور ۸۲۶ دانش آموز پای صندوق های اخذ رای:

انتخابات دانش آموزی در ۴ مدرسه شهرک مسکونی کارکنان پارس جنوبی برگزار شد

انتخابات دانش آموزی در ۴ مدرسه شهرک مسکونی کارکنان پارس جنوبی برگزار شد
(پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۱۷

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بیست و ششمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با شعار « شورای دانش آموزی، پیشبرد ایران قوی » در چهار مدرسه شهرک مسکونی کارکنان پارس جنوبی برگزار شد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: انتخابات شورای دانش آموزی در ۴ مدرسه، دوره اول پسرانه هدف، دوره دوم پسرانه تلاش، دوره اول دخترانه چراغ اندیشه ۱ و دوره دوم دخترانه چراغ اندیشه ۲ و نظر به نقش شورای دانش آموزی در تمام تصمیمات اخذ شده مدارس به عنوان یکی از ارکان مهم مدرسه، با مشارکت کامل دانش آموزان برگزار شد.

حیدری در ادامه تصریح کرد: ۱۳۳ دانش آموز به عنوان کاندیدای دانش آموزی در چهار مدرسه ذکر شده در این انتخابات ثبت نام کردند و پس از یک هفته تبلیغات گسترده در سطح مدارس، دیروز چهارشنبه دهم آبان ماه به رقابت پرداختند.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مسئولیت‌دهی به دانش‌آموزان در مدرسه تمرینی برای مدیریت و موفقیت در مسئولیت‌های آینده است و بر همین اساس روز گذشته دهم آبان ماه، ۸۲۶ دانش آموز از ۴ مدرسه ( دوره اول پسرانه هدف، دوره دوم پسرانه تلاش، دوره اول دخترانه چراغ اندیشه ۱ و دوره دوم دخترانه چراغ اندیشه ۲ ) برای انتخاب ۲۸ دانش آموز به عنوان عضو اصلی شورای دانش آموزی و ۱۳ عضو علی البدل، آراء خود را به صندوق های رای انداختند.

حیدری خاطرنشان کرد: انتخابات دانش آموزی پیام ویژه‌ای برای محصلان دارد و نقش انتخاب درست و جدی گرفتن انتخابات چه در مدرسه و چه در کشور را گوشزد می‌کند و انتخابات شورای مدرسه نشان می‌دهد که دانش آموزان تا چه اندازه می‌توانند در امور مدرسه دخالت کنند.

وی گفت: این انتخابات، فرصت خوبی برای تجربه آموختن چگونگی دخالت در مسائل به بهترین نحو و تمرین آن به طور شایسته است.

حیدری با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی بستر را برای ورود دانش‌آموزان به جامعه و رشد آن‌ها آماده می‌کند، گفت: با توجه به سرنوشت‌ساز بودن انتخابات در کشور، انتخابات دانش آموزی پیام ویژه‌ای برای محصلان دارد و نقش انتخاب درست و جدی گرفتن انتخابات در مدرسه و کشور را به آنها گوشزد می‌کند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید