جزییات خبر

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران بیان کرد:

متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با سلاح ایمان و تقوا پیروز میدان جهاد اقتصادی

متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با سلاح ایمان و تقوا پیروز میدان جهاد اقتصادی
(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) ۰۷:۵۴

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در نشست با مدیران و کارکنان پالایشگاه دهم پارس جنوبی بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور فعالان عرصه فرهنگی در صنعت، با بهره‌مندی از متخصصان و کارکنان باتجربه و کارآمد ظرفیت در مبحث اقامه نماز گام های موثری برداشته است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛حجه الاسلام حائری زاده، رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران با حضور در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع متخصصان و کارکنان این مجموعه گفت: با توجه به حضور بخش مهمی از ائمه جماعات وزارت نفت در شرکت های تابعه گاز، اولین گام در ارتقاء بعد کیفی اقامه نماز، دانش افزایی است که با آماده سازی بستر مجازی ویژه ائمه جماعات و نیز دبیران اقامه نماز، این مهم در دستور کار قرار گرفته است و امید است گام‌های مهمی در این خصوص برداشته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: توجه به فرهنگ نماز برای افزایش سطح معنویت متخصصان و کارکنان امر بسیار ضروری است و تمام برای تحقق این امر مهم در سایه همدلی و کارگروهی باید نقش آفرینی کرد.

حجت الاسلام حائری‌زاده عنوان داشت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) و توجه به فرهنگ‌های ارزشی همچون نماز است و رمز موفقیت بشریت در تقویت ارزش‌های اسلامی و توجه به فرهنگ نماز است.

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در ادامه عنوان داشت: نماز نقش مهمی در پیشبرد اهداف و دستاوردهای مهم این مجموعه دارد بنابراین باید برنامه‌های متنوعی برای آشنایی کارکنان پرتلاش با جایگاه نماز تدوین و برنامه ریزی شود.

با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده، کلاس اخلاق اسلامی در محیط اداری با حضور هیئت رئیسه پالایشگاه دهم برگزار گردید.


محمد نعمتی مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تشکر از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حائری زاده در پالایشگاه دهم، ابراز امیدواری کرد با راهبری ایشان در حوزه ستاد اقامه نماز گاز ایران، شاهد رونق بیش از پیش توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مجتمع گاز پارس جنوبی باشیم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) ۰۷:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید