جزییات خبر

برگزاری نشست شورای راهبری حراست مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری نشست شورای راهبری حراست مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۲۲

نشست تخصصی شورای راهبری حراست مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران و روئسای این مجموعه به میزبانی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن اسماعیلی، سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: نشست شورای راهبری حراست مجتمع گاز پارس جنوبی جهت بررسی و هماهنگی موضوعات گوناگون در راستای امنیت تولید پایدار به میزبانی پالایشگاه هشتم پارس جنوبی برگزار شد.

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع) تصریح کرد: شما کارکنان حراست بزرگترین قطب تولید گاز کشور، همیشه باید شرایط حساس کشور را رصد کرده و مسائل روز کشور را به خوبی درک و برای عزت و سربلندی کشور عزیزمان شبانه‌روزی گام بردارید.

وی به شرایط فعلی منطقه و شهادت مظلومانه‌ى مردم بی‌گناه غزه اشاره نمود و عنوان داشت: مردم مظلوم غزه این روزها زیر آماج شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و به فضل خداوند بزرگ پیروزی نهایی با مردم سرافزار فلسطین خواهد بود.

اسماعیلی در ادامه با تبریک سالروز تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی از افتخارات و دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و نمادی از دانش و تکنولوژی مبتی بر تخصص داخلی و تکیه بر جوانان ایرانی بوده که در سخت‌ترین شرایط این صنعت عظیم را در منطقه پارس جنوبی بنا نهاده و مدیریت می کنند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم، به بیانات گهربار رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: با تاسی و الگوبرداری از عملکرد و رفتار این شهید والا مقام و سرلوحه قرار دادن کارها و اعمال مسئولین حراست بر اساس سیره این بزرگوار باید حرکت و رفتار کرد.

وی خودسازی را مقدمه کار در این مجموعه بزرگ دانست و بیان کرد: یکی از برنامه های اساسی مسئولین حراست پالایشگاه ها و تاسیسات مجتمع گاز پارس جنوبی توجه ویژه به کارکنان زیر مجموعه و وقت گذاشتن برای ارتباط چهره به چهره و همچنین تعامل سازنده با مدیران، روئسا و مسئولین واحد های مختلف و حل مسائل و مشکلات مرتبط سازمانی آنها می‌باشد.

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه این نشست، به نقش و اثرگذاری مدیریت حراست در تامین امنیت پرداخت و گفت: یکی از عملکردهای شاخص و مهم حراست مجتمع گاز پارس جنوبی که این مجموعه ارزشمند را در بین حراست های زیر مجموعه شرکت ملی گاز متمایز نموده، به دلیل گستردگی، پویایی و نوآوری کارکنان این مجموعه می باشد.

چابوک در ادامه افزود: حراست مشاوری امین در سازمان است که به عنوان حامی، موجبات ایجاد آرامش و احساس امنیت در محیط را در راستای تولید پایدار و افزایش رضایت مندی کارکنان فراهم نموده است.

در این نشست روئسا و مسئولین تاسیسات، اماکن و واحد های ستادی حراست مجتمع به بیان موضوعات مختلف پرداخته و ضمن بحث در خصوص مسائل مرتبط با حوزه حراست، پیشنهادهایی به منظور بهبود و اصلاح امور در راستای امنیت تولید پایدار ارایه و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید