جزییات خبر

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی:

نقش تاثیر گذار کارکنان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین تولید گاز در فصل زمستان

نقش تاثیر گذار کارکنان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین تولید گاز در فصل زمستان
(پنج شنبه ۴ آبان ۱۴۰۲) ۲۰:۰۵

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان حراست در سایت يک و دو این مجموعه با احساس مسئولیت، سخت کوشی، هوشمندی و هوشیاری بی نظیر و پرتوان نقش بسیار مهمی در تولید پایدار گاز فصل زمستان خواهند داشت.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن اسماعیلی، سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: کارکنان حراست بزرگترین مرکز تولید گاز کشور در سایه نوآوری و با افزایش سطح دانش در مسائل حراست در کنار سایر واحدهای مجتمع نقش بسیار مهمی در تولید پایدار گاز در فصل زمستان خواهند داشت.

اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: اکنون پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع به عنوان بزرگترین پایتخت تولید و شیرین سازی گاز مورد نیاز کشور در جایگاه بسیار ارزشمندی قرار دارند و حفاظت و صیانت از این مراکز مهم اقتصادی کشور به‌عهده کارکنان واحد حراست است که با تمام قوا در این مسیر قدم برمی دارند.

وی با اشاره به اهمیت بسیار مهم گاز در خدمت‌رسانی به هموطنان در بخش‌های خانگی و صنعتی در فصل زمستان اظهار کرد: ما باید از این ذخایر خدادادی صیانت و حفاظت کنیم و فعالیت‌های واحد حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در ابعاد مختلف و با توجه به مامویت بسیار مهم تولید حداکثری گاز در فصل زمستان، وظایف حراست دوچندان شده است.

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: امروز کارکنان حراست تمامی پالایشگاه ها با آمادگی ۱۰۰ درصدی خود، در کنار سایر واحدهای پالایشگاه های سیزده گانه در جهت تولید گاز مورد نیاز هموطنان در ماه های پیش رو خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بخش حفاوای واحد حراست به کمک توانمندی‌های حفاظت سایبری هرگونه عملیات سایبری را رصد و مهارنموده است.

اسماعیلی گفت: بخش حفاوای حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در قسمت های زیادی از اقدامات حفاظت پرسنلی به نقش صیانت از پرسنل پرداخته و با بکارگیری کارکنان خدوم حفاظت فیزیکی ضمن حفاظت از پرسنل دارایی ها و تاسیسات معظم وحیاتی مجتمع با گذرانیدن دوره های امداد و نجات و آتش نشانی نقش پویا وبی بدیلی را ارائه می دهند.
(پنج شنبه ۴ آبان ۱۴۰۲) ۲۰:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید