جزییات خبر

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی :

با ورود به فصل زمستان به صورت هفتگی موارد مهم پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کنترل خواهد شد

با ورود به فصل زمستان به صورت هفتگی موارد مهم پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کنترل خواهد شد
(سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲) ۱۵:۳۷

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه تولید گفت: با توجه به پایان تعمیرات اساسی طبق برنامه زمانبدی شده در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور و ورود به ماه‌های سرد سال، مسائل و موارد مهم پالایشگاهی را به صورت هفتگی پایش و کنترل خواهیم کرد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین شمشیری، معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: در نیمه دوم سال جاری با توجه به پایان تعمیرات اساسی و تولید پایدار گاز و محصولات جانبی در سراسر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجموعه باید تمام موارد ایمنی با دقت هرچه تمام پیاده‌سازی و اجرایی گردد.

وی در ادامه افزود: آمادگی لازم را جهت ورود به فصل سرد سال و شروع بارندگی‌ها داشته باشیم و اقداماتی از قبیل لایروبی آبراه‌ها، ایمن‌سازی ساختمان‌های اداری و صنعتی در جهت جلوگیری از نفوذ آب، آماده‌سازی تجهیزات اضطراری برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی را در دستور کار قرار دهیم.

شمشیری در ادامه تصریح کرد: باید اطمینان کامل از آماده‌ به‌کار بودن پمپ‌ها و کمپروسورهای یدک به ویژه تجهیزات حیاتی پالایشگاه‌ها از قبیل؛ پمپ‌های آمین، کمپرسورهای صادرات، دمنده‌های واحد تولید بخار داشته باشیم.

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: همواره باید اطمینان کامل از، در سرویس بودن فیلترهای کربنی واحدهای شیرین‌سازی و در صورت لزوم تعویض با کربن فعال جدید داشته و با دقت تمام موارد را مورد پایش قرار دهیم.
(سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲) ۱۵:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید