جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری علیه‌السلام

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری علیه‌السلام
(سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲) ۰۹:۰۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی روز میلاد امام حسن عسکری علیه السلام را به تمامی عاشقان اهل بیت و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک گفت.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ متن کامل پیام تبریک احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به شرح زیر می‌باشد:

به نام خدا
" این روزها متعلق به امام عسکری (ع) است که می تواند الگوی همه مومنان به خصوص جوانان باشد."
امام خامنه ای مدظله العالی

همکاران ارجمند ، جهادگران عرصه اقتصادی
با سلام وتهنیت


هشتم ربیع الثانی ، سالروز میلاد با سعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری (علیه السلام)، روزی نورانی و خجسته در تاریخ تشیع و نقطه عطفی برای زمینه سازی به غیبت منجی عالم بشریت امام عصر (عج) است.


آن امام همام و شخصیت با شکوه، متبحر در فقه و فلسفه، مناظرات کلامی و تعالیم قرآنی، دانشمندترین و پرهیزگارترین انسان زمان خود , نماد فضیلت برای عالمیان و الگوی با عظمتی برای جوانان بود.


اینجانب فرا رسیدن این ولادت فرخنده و شکوهمند را به پیشگاه منجی عالم بشریت، فرزند بزرگوار و مطهرش حضرت صاحب الزمان (عج)، به همه مریدان و سالکان راه حق و حقیقت و از جمله شما همکاران گرامی و خدمتگزار در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک و تهنیت عرض مینمایم و امیدوارم مژده این تولد مبارک،بشارتی برای ظهور عاجل امام عصر (عج) و پیروزی عدالت خواهان و شکست و نابودی دشمنان اسلام در همه جای جهان باشد.

احمد باهوش
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

(سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲) ۰۹:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید