جزییات خبر

به مناسبت بیست و پنجمین سال تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی

نمایشگاه عکس از آثار عکاسان انجمن مجتمع گاز پارس جنوبی در ساختمان ستاد افتتاح گردید

نمایشگاه عکس از آثار عکاسان انجمن مجتمع گاز پارس جنوبی در ساختمان ستاد افتتاح گردید
(یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۵:۰۷

بهرام حیدری، مدیرمنابع انسانی و هماهنگ کننده روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: به مناسبت بیست و پنجمین سال تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی نمایشگاه عکس از آثار عکاسان انجمن مجتمع گاز پارس جنوبی با موضوع تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجموعه با حضور معاون فرماندار شهرستان عسلویه، مدیرعامل و مدیران ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهرام حیدری، در آیین افتتاح نمایشگاه ضمن تبریک به مناسبت بیست و پنجمین سال تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی و جهاد در مسیر عزت و اقتدار کشور بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با ربع قرن تلاش، مجاهدت و خدمت در مسیر شکوفایی و چرخش اقتصاد کشور دستاوردهای بزرگی را به ثبت رسانده است و امید داریم در سایه همدلی، کارگروهی این افتخارات تداوم داشته باشد.

مدیرمنابع انسانی و هماهنگ کننده روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه عکس با موضوع " تعمیرات اساسی در مسیر تولید پایدار گاز" با نمایش 40 عکس از آثار عکاسان انجمن مجتمع گاز پارس جنوبی از شنبه 29 مهرماه آغاز و تا پایان روز پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه در محل ساختمان ستاد طبقه همکف بازدید نمایند.

حیدری در ادامه عنوان داشت: تمام تلاش خود را در جهت انعکاس شایسته اخبار و تصاویر زحمات جهادگونه متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به کار خواهیم گرفت و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم جهت ورود به فصل زمستان سال جاری با آمادگی کامل حرکت خواهیم کرد و تمام دستاوردهای این مجموعه ارزشمند را انعکاس خواهیم داد.

در ادامه آیین افتتاح نمایشگاه" تعمیرات اساسی در مسیر تولید پایدار" ، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تمام واحدها و تیم‌های عملیاتی سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با توان 100 درصدی جهت استقبال از روزهای سرد سال، آمادگی کامل دارند و این نمایشگاه گوشه‌ای از تلاش و همت متخصصان و کارکنان پرتلاش سراسر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع در فصل تعمیرات اساسی را نشان می‌دهد.

باهوش در ادامه گفت: بی‌تردید توسعه همه‌جانبه صنعت و به تبع آن تولید و فرآورش گاز طبیعی توانسته است محیط آرام، امن و پایدار را برای مردمان عزیز ایران زمین به ارمغان بیاورد و این افتخار بزرگ با همت، تدبیر و با دستان پرتوان نیروی انسانی کارآمد و متخصص در سراسر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجتمع گاز به ثمر نشسته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه گفت: از ابتدای سال 80 تا کنون بیش از هزار و 960 میلیارد متر مکعب گاز در سراسر پالایشگاه‌های این مجموعه ارزشمند شیرین سازی و به خط سراسری ارسال شده است و این حق مردم است که بدانند محصول مهم و حیاتی گاز با چه زحمت، هزینه و دقتی به منازلشان می‌رسد. مردم باید در جریان فعالیت پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس‌جنوبی قرار بگیرند و تاثیر بهره‌برداری از این فازها را در زندگی خود احساس کنند.

 

باهوش در ادامه‌ی بازدید از نمایشگاه عکس " تعمیرات اساسی"، از تمام عکاسان و هنرمندان که در به تصویر کشیدن تلاش و مجاهدت کارکنان پرتلاش این مجموعه در ماه‌های سخت تعمیرات اساسی همت کرده‌اند و این نمایشگاه را برپا نموده‌اند تشکر و قدردانی نمود.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۵:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید