جزییات خبر

بیانیه مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در محکومیت رژیم غاصب و صهیونیستی

بیانیه مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در محکومیت رژیم غاصب و صهیونیستی
(چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲) ۱۴:۰۸

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ متن کامل بیانیه احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به شرح ذیل است:

       رسانه جدید
بسم الله الرحمن الرحیم و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

 
" اگر این جنایات ادامه پیدا کند مسلمانان و نیروهای مقاومت بی تاب می شوند و دیگر کسی نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد." رهبرمعظم انقلاب مدظله العالی


جنایات هولناک رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در غزه بعد از تجربه بزرگترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود،با قتل عام صدها مرد و زن و کودک مظلوم و بیماران بی پناه فلسطینی، قطع آب و برق و بمباران مراکز مسکونی و درمانی، غمبارترین و تلخ ترین حوادثی است که این روزها با درنده خویی و ددمنشی این رژیم صهیونیستی، پیش چشم جهانیان، همگان را در بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده ای را لبریز از خشم و درد نمود.

همه مسلمانان و آزادگان جهان در انتظار واکنش سریع و عاجل در محکومیت جنایات جنگیونسل کشی این دیوسیرتان و پاسخ به ندای هل من ناصرینصرنی ملت مظلوم غزه هستند.

اینجانب از طرف خود و همه همکاران در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، با ندای هدایت و حمایت همیشگی رهبر معظم انقلاب از مظلومین و همراه با دولت خدمتگزار و حامی مظلومان ، این جنایات ضد بشری رژیم جعلی و سفاک را محکوم و با همدردی و همبستگی با مردم مظلوم غزه، حمایت قاطع و همه جانبه خود را از کانون های مقاومت در برابر ظلم و تعدی اشغالگران و مستکبران اعلاممی‌نمایم.

باور داریم خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین غزه، آغاز فروپاشی و نقطه پایان اینرژپم غاصب و اشغالگر است.

احمد باهوش
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

(چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲) ۱۴:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید