جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی؛

امنیت پایدار در منطقه پارس جنوبی مدیون تلاش نیروهای ارزشمند نظامی و انتظامی هستیم

امنیت پایدار در منطقه پارس جنوبی مدیون تلاش نیروهای ارزشمند نظامی و انتظامی هستیم
(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲) ۱۷:۰۱

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین تجلیل از کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی گفت: دستاوردها ، امنیت پایدار و ارزشمند پارس جنوبی حاصل زحمات شبانه‌روزی و جانفشانی کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در منطقه و شهرستان عسلویه است.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به همراه رئیس حراست، رئیس روابط عمومی و مدیر منابع انسانی این مجموعه با سرهنگ، حسین خواجه فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه دیدار و از زحمات ارزشمند کارکنان نیروی انتظامی در منطقه پارس جنوبی قدردانی کرد.

باهوش در این نشست با اشاره به امنیت، آرامش پایدار در بزرگترین قطب انرژی کشور بیان کرد: امنیت،آرامش و نظم هر شهر و منطقه مرهون رشادت های کارکنان ایثارگر نیروی انتظامی است و خوشبختانه مجتمع گاز پارس جنوبی و نیروی انتظامی شهرستان عسلویه در سایه همدلی و تعامل سازنده موجب عزت، شکوه و تولید پایدار گاز در این مجموعه شده‌اند و امید داریم این تعامل و همکاری تداوم بیشتر داشته باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: اگر امنیت نبود، هیچ چیز نیست. اگر جامعه امنیت نداشته باشد، حاهیچ رونق و آبادانی نیز حاصل نمی‌گردد و امروز شکوه و عظمت پارس جنوبی در سایه نعمت امنیت رشد و تنومند شده است و امروز تمام مردم کشور به این عظمت می‌بالند و افتخار می‌کنند.

باهوش در ادامه تصریح کرد: این جایگاه و مسئولیت تکلیفی سنگین برای همه ما است و باید از فرصت خدمتگزاری به مردم که همانا، ولی نعمتان ما هستند بهره برده و با کار و تلاش جهادی به دنبال جلب رحمت الهی و رضایت مردم باشیم و الحمدالله در منطقه پارس جنوبی تمام ارگان‌ها، ادارات باهم برای عزت کشور تلاش می‌کنند.

نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است و امروز با تکیه بر دانش و توان جوانان این کشور و با استفاده از خلاقیت و نوآوری کارکنان پرتلاش و با تکیه بر ستون استوار امنیت به اوج قله‌های افتخار رسیده‌ایم و کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی با آمادگی کامل برای تولید پایدار گاز در فصل زمستان حرکت می‌کنند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید




(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲) ۱۷:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید