جزییات خبر

همراه با برگزاری زیارت عاشورا؛

حمایت مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از مردم مظلوم فلسطین

حمایت مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از مردم مظلوم فلسطین
(دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲) ۰۸:۳۲

مدیران و کارکنان جبهه‌ی اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی با برگزاری زیارت عاشورا و نیایش جهت رفع گرفتاری مردم مظلوم و بی‌پناه غزه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل از مردم فلسطین حمایت کردند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در سراسر نمازخانه‌های پالایشگاه‌های این مجموعه و ساختمان ستاد، صبح امروز، دوشنبه ( 24 مهرماه) با برگزاری زیارت عاشورا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جنایتکارصهیونیستی، همگام و همصدا با مسلمانان و آزادیخواهان جهان این جنایات را محکوم کردند.


اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی، اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست رژیم صهیونیستی


رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: کارکنان پرتلاش عرصه‌ی جهاد اقتصادی کشور در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور همصدا و همگام با مردم عزیز کشورمان این ظلم و جنایات را محکوم می‌کنند.

ابوالحسن بی‌باک در ادامه عنوان داشت: به فضل الهی، اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی، اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است.

وی گفت: متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در مسیر آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی گام برداشته و ان‌شاء‌الله در سایه همدلی و جهاد شبانه‌روزی برای عزت و شکوفایی کشور تلاش خواهند کرد.

بی‌باک در ادامه تصریح کرد: امروز پرچم انتقام بالاتر از همیشه و با تکیه به جوانان غیور و برومند فلسطینی، و آموخته مکتب اسلام، شهادت و انقلاب اسلامی و با توجه به فرمایشات ولی امر مسلمین؛ تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده و با اقتدار کامل و صلابت و سلحشوری، سخت‌ترین شکست تاریخی را بر پیکره‌ی رژیم صهیونیستی وارد خواهند کرد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲) ۰۸:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید