جزییات خبر

فعالیت گسترده مدرسه هدف مجتمع مسکونی پارس جم در اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی

فعالیت گسترده مدرسه هدف مجتمع مسکونی پارس جم در اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی
(یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲) ۰۹:۲۸

مدیر مدرسه هدف با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش سطح آموزش و انجام مراسمات فرهنگی گفت: با بهره مندی از نیروی انسانی کارآمد، اقدامات نوآورانه و شاخصی را در سال تحصیلی جاری به ثبت خواهیم رساند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سیما باقری در گفتگو با خبرنگار مجتمع بیان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، از ماه ها قبل از آغاز مهر، پروژه آماده سازی جهت بازگشایی مدرسه و استقبال شایسته از دانش آموزان به صورت شایسته انجام گردید.

باقری در ادامه افزود: در سال جاری با بهره مندی از مربیان و معلمان باتجربه در مدرسه هدف امید داریم در سایه همدلی، کارگروهی و خرد جمعی بهترین دستاوردها را در حوزه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی به ثبت برسانیم.

وی در ادامه به حمایت های گسترده مدیرعامل، منابع انسانی و مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت های بی دریغ مهندس باهوش، مدیرعامل مجتمع و مدیر منابع انسانی و دیگر واحدها، چهار کلاس درس با تجهیزات کامل افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر مدرسه هدف خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری با داشتن جمعیت ۳۱۸ دانش آموز و ۱۴ کلاس درس که ۱۱ کلاس در مقطع ابتدایی و ۳ کلاس نیز پیش دبستانی می باشد در مسیر تحقق آموزش و رشد دانش اموزان تلاش خواهیم کرد.

باقری افزود: طبق تقویم سال تحصیلی تمام مراسمات ملی و مذهبی در فضای بسیار شایسته در مدرسه هدف اجرا و پیاده خواهیم کرد و فضای شور و شادی را برای دانش آموزان فراهم خواهیم کرد. واحدی به عنوان ( پردیس علم و فناوری ) بصورت اصولی و به اقتضای سن و محتوای کتب درسی در برنامه سال تحصیلی این آموزشگاه خواهد بود.

(یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲) ۰۹:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید