جزییات خبر

مسئول ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

اولین کاروان ورزشی پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی به المپیاد محمودآباد اعزام شد

اولین کاروان ورزشی پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی به المپیاد محمودآباد اعزام شد
(شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲) ۱۵:۴۱

مسئول ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اولین کاروان ورزشی پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی در 9 رشته ورزشی عازم المپیاد ورزشی پیشکسوتان شرکت ملی گاز ایران شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حمید افشاری ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت بالای ورزش در این مجموعه ارزشمند گازی کشور بیان کرد: کاروان ورزشی پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی با 116 ورزشکار در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس خاکی، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، تیراندازی شنا و دارت در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

افشاری در ادامه تصریح کرد: این دوره از مسابقات المپیاد پیشکسوتان که به میزبانی محمودآباد می‌باشد از تاریخ 21 مهرماه آغاز و تا پایان روز دوم آبانماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تمامی ورزشکاران با آمادگی کامل و با انجام تمرینات منظم به این دوره از مسابقات رفته‌اند و امید داریم بتوانیم با کسب نتایج شایسته و قهرمانی این دوره از مسابقات را به پایان برسانیم.

افشاری ضمن تقدیر و تشکر از تمام مدیران مجتمع که در جهت اعزام تیم همکاری لازم را انجام دادند، خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات ارزشمند مدیرعامل محترم گاز پارس جنوبی، مدیران منابع انسانی، روابط عمومی و تمام عزیزانی که به امر ورزش توجه ویژه دارند بخصوص ورزش همگانی و اهتمام ویژه به ورزش و سلامتی کارکنان بالای 44 سال و ترخیص ورزشکاران در جهت اعزام به این دوره از مسابقات تشکر و قدردانی نمایم.


درخشش در اولین روز حضور تیم پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی

تیم والیبال و فوتسال پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی در روز نخست المپیاد ورزشی خوش درخشیدند.

گفتنی است؛ تیم والیبال و فوتسال مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین گام توانستند حریفان خود را شکست دهند و با آمادگی کامل به ادامه مسابقات بپردازند.

تیم والیبال پیشکسوتان مجتمع توانست با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود تیم گاز استان خراسان شمالی را شکست دهد.

تیم فوتسال پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در اولین گام خود توانست گاز استان تهران را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و با روحیه بالا به مصاف دیگر حریفان برود.


رسانه جدید                                                                      نفرات آماده تیم پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی

رسانه جدید                                                                              تیم فوتسال پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی


رسانه جدید

    تیم والیبال پیشکسوتان مجتمع گاز پارس جنوبی

 

(شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲) ۱۵:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید