جزییات خبر

با افتتاح چندین پروژه رفاهی و آموزشی:

تلاش ها و پیگیری های مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به ثمر نشست

تلاش ها و پیگیری های مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به ثمر نشست
(جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲) ۰۹:۲۶

پروژه ۳۰ دستگاه آسانسور و ۱۲ کلاس درس در شهرک های ۳۷۲ واحدی و شهید تندگویان و مدارس چراغ اندیشه، آفرینش و هدف افتتاح به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین افتتاح ۳۰ دستگاه آسانسور در بلوک های فعال بیان کرد: امروز بسیار خوشحال هستیم که توانستیم با کارگروهی پروژه ی که سال ها بر زمین مانده بود، مورد افتتاح و بهره برداری قرار دهیم.

باهوش گفت: از این فرصت بسیار ارزشمند که مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی گاز از وزیر محترم، معاون وزیر نفت در امور گاز، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و مجتمع گاز همه همدل و با یک حلقه متحد هستند باید بتوانیم گره از مشکلات ساکنان شهرک مسکونی برداریم و مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.

باهوش در ادامه تصریح کرد: تا روزی که خدمتگزار خانواده های کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی باشم تمام تلاشم را برای رفع کمبودها و پروژه های که سالهای سال به فراموشی سپرده شده و بر زمین مانده را به سرانجام مطلوب برسانم.

وی ادامه داد: کارکنان و خانواده کارکنان عزیز شایسته ی بهترین ها هستند و تمام تیم های مستغلات، پشتیبانی، منابع انسانی ،مالی، روابط عمومی و سایر مدیران و روئسا باید برای رضایت این عزیزان تلاش کنند که دیگر جای هیچ اما و اگری وجود ندارد.

باهوش در ادامه بیان کرد: با افتتاح ۳۰ دستگاه آسانسور خوشبختانه مشکلات بسیاری از خانواده ها مرتفع شده و ان شاءالله در سایه همدلی و کار جهادی دیگر آسانسورهای باقیمانده نیز در بازه زمانی کوتاه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: امروز ۱۲ کلاس درس نیز در سه مدرسه هدف، چراغ اندیشه و آفرینش با همت تمامی عزیزان برای افزایش سطح فضای آموزشی و رضایت دانش آموزان و والدین گرامی مورد افتتاح قرار گرفت و این یک گام بسیار بزرگ در جهت رضایت خانواده های ساکن می باشد. این را بگویم که هنوز در جهت فضای آموزشی کمبود داریم و پروژه ساخت مدرسه را آغاز کرده ایم و تا کسب نتیجه نهایی تلاش خواهیم کرد.

باهوش تصریح کرد: اینجانب و تمام مدیران و روئسا در مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت خوشحال کردن و رفع کمبودها به صورت شبانه روزی تلاش خواهیم کرد و در این مسیر همه باید همدل و همراه باشند .

(جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲) ۰۹:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید