جزییات خبر

با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

۳۰ دستگاه آسانسور و ۱۲ کلاس درس در شهرک مسکونی پارس جم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

۳۰ دستگاه آسانسور و ۱۲ کلاس درس در شهرک مسکونی پارس جم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت
(پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۸:۰۰

با حضور مدیر عامل، مدیران ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم ۳۰ دستگاه آسانسور از پروژه ۶۴ دستگاه آسانسور و ۱۲ کلاس درس در سطح شهرک های مسکونی پارس جنوبی افتتاح گردید.


رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه ها در سطح شهرک های ۳۷۲ واحدی و شهید تندگویان گفت: امروز پنج شنبه ( ۲۰ مهر ماه) ۳۰ دستگاه آسانسور به تعداد بلوک‌های فعال و ۱۲ کلاس درس جهت استفاده دانش آموزان و افزایش سطح فضای اموزشی با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی مجتمع و پیمانکاران این پروژه ها افتتاح گردید.


در ادامه برنامه های امروز صبح پنج شنبه ( بیستم مهرماه) افتتاح ۱۲ کلاس درس در سطح مدارس چراغ اندیشه، آفرینش و هدف در شهرک شهید تندگویان انجام گرفت .

خسرومنش در مراسم افتتاح کلاسهای درس گفت با توجه به محدودیت کلاسهای درس و اهمیت توسعه فضاهای آموزشی با حمایت ها و تلاش های شبانه روزی مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس باهوش در مدت ۴۵ روز این کلاسها در سه مرکز آموزشی هدف، چراغ اندیشه و آفرینش ساخته شده و بیش‌از ۲۵۰ دانش آموز در سال تحصیلی جدید در این فضاها مشغول به تحصیل شدند.

وی گفت: تمام تلاش خود را برای رفع کمبودها و افزایش سطح فضای آموزشی و رضایت والدین و خانواده های کارکنان پرتلاش بکار خواهیم گرفت.

خسرو منش در ادامه تصریح کرد: روند نصب آسانسورها و دیگر پروژه ها در شهرک های مسکونی به صورت شبانه روزی در حال انجام است.
(پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۸:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید