جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

نقش سازنده متخصصان و کارکنان تعمیرات در تولید پایدار

نقش سازنده متخصصان و کارکنان تعمیرات در تولید پایدار
(پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۷:۲۹

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در نشست با روئسای تعمیرات پالایشگاههای این مجموعه بیان کرد: با توجه به سیاست جدید در روند انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه های این مجموعه در سال جاری، متخصصان و کارکنان تعمیرات نقش سازنده و کلیدی در ثبت دستاوردها در این رویداد مهم داشتند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، در نشست با روئسای تعمیرات ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند کارکنان این واحد در بخش های مختلف بیان کرد: نیروی انسانی کارآمد، نوآور و با تجربه در واحد تعمیرات یکی از شاخص ها و رمز موفقیت در این بخش می باشد مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: با توجه به روند جدیدی که امسال در انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه های سیزده گانه این مجموعه پیاده سازی شد، خلاقیت،نوآوری و تلاش شبانه روزی واحد تعمیرات پالایشگاه ها ستودنی بود و این ویژگی ها باعث موفقیت در انجام تعمیرات اساسی سال جاری گردید.

وی با اشاره به تامین به موقع کالا در جهت انجام تعمیرات عنوان داشت: مدیران کالا و مالی و دیگر بخش های مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز واحد تعمیرات پالایشگاه ها باید تمام توان خود را بکار گرفته و هیچ گونه کار تعمیراتی نباید در ماههای پیش رو متوقف شود. تمام نیاز واحد تعمیرات باید فراهم گردد.

باهوش به فرایند جذب و تامین نیرو در واحد تعمیرات نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به فرایند جذب جدید و توافق های صورت گرفته با مدیران ارشد وزارت نفت در آینده نزدیک مشکل کمبود نیرو در بخش تعمیرات پالایشگاه ها تا حدودی مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: کارهای تعمیراتی باید به صورت تیمی، هم فکری و خرد جمعی پیش رود و الحمدالله تاکنون نیز با همین تفکر و نقشه راه دستاوردهای خوبی رقم خورده است.

وی به آغاز روزهای سرد سال در کشور اشاره نمود و تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و حساسیت زیاد تولید گاز در کشور، جلسات هفتگی و فصلی به زودی با حضور مدیران پالایشگاهی، مدیران ستادی و تعمیراتی برگزار خواهد شد.

باهوش به ساختار جدید مجتمع گاز پارس جنوبی نیز اشاره نمود و عنوان داشت: ساختار سازمانی جدید در این دوماه ابلاغ شده و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز همراه داشته است و در خصوص ساختار تعمیرات نیز امید داریم با رایزنی ها و پتانسیل های موجود بررسی گردد.

باهوش گفت: از ابتدای ورود به صنعت نفت و گاز کشور با کارها و اقدامات کارکنان تعمیراتی آشنا هستم، سختی ها و حجم کار در تعمیرات را بخوبی لمس کرده ام و تلاش شما عزیزان را ارج می نهم و امید دارم در سایه تعامل و کار گروهی بهترین دستاورد را ثبت نماییم
.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۷:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید