جزییات خبر

به مناسبت ۷ مهرماه:

پیام مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و ایمنی

پیام مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و ایمنی
(جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۱۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در پیامی هفتم مهرماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی را تبریک گفت.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ متن پیام احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به شرح زیر است:
 
هفتم مهرماه یادآور پایمردی و جانفشانی اتش نشانان پالایشگاه آبادان است که به پاس تجلیل از رشادت شهیدان آتش نشان این پالایشگاه در دفاع مقدس به عنوان روز ملی اتش نشانی و ایمنی نام گذاری شده است.
 
اهمیت ذاتی و حیاتی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در صنعت نفت و گاز کشور ایجاب می کند تا افزون بر حفاظت از تاسیسات و سرمایه های فیزیکی این مجموعه بزرگ و معظم، از سرمایه انسانی آن که از جایگاهی ارزشمند و والا برخوردار است، به درستی صیانت شود.
 
درس آموزی از حوادث گذشته چه در سطح دنیا و چه در سطح کشور حاکی از لزوم پایبندی عمیق  کارکنان به ویژه مدیران ارشد به موازین HSE می باشد. این مهم جز با اشاعه و تعمیم انظباط ایمنی و صنعتی در کلیه واحدهای سازمانی به خصوص در بخش های عملیاتی، آموزش های اثربخش و مستمر، رعایت الزامات و ضوابط ایمنی در همه سطوح، انجام اقدامات پیشگیرانه با مشارکت کلیه کارکنان همچنین گسترش و تقویت سامانه های نظارتی و کنترلی، محقق نمی شود.
 
همکاران گرامی، تحریم های ظالمانه دشمن در یک جنگ‌ تمام عیار اقتصادی، صنعت نفت و گاز را که پیشران و محرک اقتصاد کشور است، نشانه گرفته و شرایط خاص را رقم زده است.
 
در این شرایط لازم است، در برابر تهدیدهای فیزیکی و سایبری هوشیار بوده و تمهیدات مدیریتی، فنی و عملیاتی با رویکردی ایمن برای حفاظت از تاسیسات و سرمایه های فیزیکی، ارتقای تاب آوری و پایداری تولید و کنترل های دقیق عملیاتی و صیانت از سرمایه های انسانی، اتخاذ شود.
 
در خاتمه از زحمات و تلاش آتش نشانان فداکار و مروجان فرهنگ ایمنی قدردانی می کنم و از همه همکاران انتظار دارم، ضمن تاکید بر رعایت کلیه الزامات قانونی، ایمنی را به عنوان یک ارزش بنیادین سرلوحه همه امور قرار داده و با اتخاذ تدابیر لازم، سطح آمادگی را در مواجهه با شرایط اضطراری ارتقاء بخشند.
 
احمد باهوش 
مدیرعامل
(جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید