جزییات خبر

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛

با حمایت و پیگیری‌های مستمر مدیرعامل مجموعه، شاهد افتتاح نخستین سالن همایش‌‌ها در مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم

با حمایت و پیگیری‌های مستمر مدیرعامل مجموعه، شاهد افتتاح نخستین سالن همایش‌‌ها در مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم
(سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲) ۱۷:۴۹

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت؛ پس از گذشت سال‌ها از تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی و در راستای حمایت‌ها و پیگیری‌های مستمر مدیرعامل این مجموعه امروز شاهد افتتاح پروژه‌ى ورودی و سالن همایش‌های شهید سلیمانی ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ابوالحسن بی‌باک، در آیین افتتاح سالن همایش‌های شهید سلیمانی، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و پیروزی غرورآفرین رزمندگان اسلام، امروز در مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با تلاش و مجاهدت متخصصان و کارکنان در جبهه‌ى اقتصادی پرچم عزت و اقتدار کشور برافراشته شده و آینده بسیار درخشان در انتظار جوانان کشور می‌باشد.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تمام دستاوردها و افتخارات اکنون کشور از برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی است و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با خدمت در سنگر اقتصادی راه و منش شهدا را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌هایی که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است تصریح کرد: پروژه‌های ورودی ساختمان و سالن همایش‌های شهید سلیمانی پس از گذشت سال‌ها از تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی، با حمایت‌ها و پیگیری‌های شبانه روزی مدیرعامل محترم مجموعه و تمامی واحدهای ستادی به سرانجام مطلوب رسید و امید داریم در سایه همدلی و کارگروهی شاهد افتتاح دیگر پروژه‌های مهم در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور باشیم.

بی باک عنوان داشت: سالن همایش‌های شهید سلیمانی مجتمع گاز پارس جنوبی گامی مهم همسو با برگزاری مراسمات ملی و مذهبی با کیفیت استاندارد می‌باشد و انتظار داریم از امکانات و سرمایه‌های موجود استفاده مطلوب و بهینه شود.



(سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲) ۱۷:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید