جزییات خبر

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه بیان کرد:

صمیمانه از وزیر نفت و مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در برگزاری آزمون کاملا بومی در استان بوشهر تشکر و قدردانی می‌کنم

صمیمانه از وزیر نفت و مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در برگزاری آزمون کاملا بومی در استان بوشهر تشکر و قدردانی می‌کنم
(شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲) ۱۱:۵۳

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته گفت: از وزیر محترم نفت، مدیرعامل محترم مجتمع گاز پارس جنوبی و دانشگاه خلیج فارس در جهت برگزاری آزمون استخدامی جوانان بومی استان بوشهر در جهت جذب در سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی صمیمانه تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب شهر بوشهر روز گذشته ( جمعه 31 شهریورماه) در بازدید از محل برگزاری آزمون استخدامی جهت جذب در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی و مجدد در خطبه های نماز جمعه گفت: حرکت بسیار بزرگ و ارزشمندی امروز در استان بوشهر جهت جذب نیروهای کاملا بومی و جوانان تحصیل کرده این استان صورت گرفته است و امید داریم این حرکت تدوام داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: مراتب تقدیر صمیمانه خود را از جناب اقای مهندس اوجی، وزیر نفت و احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت جذب جوانان بومی استان بوشهر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی ابراز می‌نمایم و این حرکت شایسته امید و شادمانی در بین جوانان تحصیل کرده و با استعداد در این استان را فراهم آورد.

وی ادامه داد: بعد از تقاضایی که کردیم مبنی بر اینکه آزمون استخدام مراکز نفتی در استان بوشهر در استان بوشهر صورت بگیرد، حتی طرح سوال در بوشهر باشد، مصاحبه در بوشهر باشد، پذیرفتند و الحمدلله امروز این کار بزرگ در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد و امیدوارم به جوانان استان توجه بیشتر شود، اهمیت داده شود، این استان بوشهر از استان‌های مهمی است و مردم گرانقدری دارد و این جوانان باید حمایت شوند.

ایت‌الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه در بین نمازگزان خاطرنشان کرد: چقدر خوب بود، من خودم امروز رفتم پای آزمون و چقدر این جوانان راضی بودند و احساس غربت نمی کردند و ان شاءالله احساس ظلم هم نمی کنند و به حقشان می رسند ، در خانه از آن ها امتحان گرفته شد و مورد احترام و عزت بودند و همگی تشکر می کردند.

وی گفت: من مجدداً از مسئولان وزارت نفت، مدیران مستقر در استان، خود جناب وزیر و معاونین محترم ایشان تشکر و قدردانی می کنم. ان شاءالله تمام امتحانات همین گونه بگیرید و قدر مردم بوشهر بدانید . مردم کم نظیر هستند و همیشه بال بودند برای انقلاب و بار نبودند لذا باید مورد توجه فوق العاده قرار بگیرند.

رسانه جدید

(شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲) ۱۱:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید