جزییات خبر

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مجتمع گاز پارس جنوبی تشریح شد

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مجتمع گاز پارس جنوبی تشریح شد
(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲) ۰۹:۰۳

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرامومنین علی علیه‌السلام، با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز 29 شهریور با دیدار رهبرمعظم انقلاب با یادگاران دفاع مقدس آغاز و همچنین با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، در این مجتمع بزرگ گازی کشور ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام صبح امروز چهارشنبه ( 29 شهریورماه) در گفتگو با خبرنگار مجتمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان پرداخت و اظهار داشت: حدود ۴۳ سال از آغاز دفاع مقدس می‌گذرد، اما دفاع هم چنان ادامه دارد و مقاومت مردم سرافراز ایران در مقابل با زیاده خواهی‌های دشمن تمام نشده و شاهد این هستیم که با وجود دسیسه‌های فراوان، جنگ ترکیبی و فشارهای دشمن در حوزه‌های مختلف، مردم ما هم چنان در حال ایستادگی می‌باشند و این انقلاب و نظام مقدس در حال شکوفایی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: با توجه به فشارهای تبلیغاتی که دشمن از ماهها پیش آغاز کرده بود، اما با این حال شاهد آن هستیم که امسال با شور و نشاط ویژه و بسیار گسترده نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده و سربازان جبهه‌ی اقتصادی و سنگر سازندگی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی با عزم راسخ در خط مقدم تولید حضور دارند و به استقبال برنامه‌های هفته دفاع مقدس رفته‌اند.

حیدری در ادامه با بیان برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در ستاد و پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: فضا‌سازی محیطی، چاپ و نصب بنرع ارسال پیامک، پخش نواهای دفاع مقدس، اردوی خانوادگی کارکنان بسیجی، تقدیر از نفرات جببه اقتصادی، برگزاری مسابقه کتابخوانی سرباز روز نهم ( زندگینامه شهید مصطفی صدرزاده) از برنامه‌های مهم در این هفته می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در این مجموعه بزرگ گازی کشور خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه عکس، تهیه موشن گرافی شهدا و ارسال در فضای مجازی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، ایثارگران و خانواده معظم شهدا شاغل در صنعت، آموزش نحوه مقابله با اغتشاشات، برگزاری دعا در جوار مرقد مطهر شهدا گمنام، غباروبی و عطر افشانی مرقد مطهر شهدا، برگزاری دوره مجازی پدافند غیرعامل، دیدار با خانواده شهید و مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور محسن معاذی راوی دفاع مقدس و همرزم شهید چمران از دیگر برنامه‌های مهم می‌باشد.

حیدری در ادامه عنوان داشت: بازخوانی نهضت دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها به نسل جوان از جمله موضوعات مهمی است که باید در هفته دفاع مقدس مد نظر قرار گیرد و برنامه‌های ویژه نشست بصیرتی با موضوع دفاع مقدس، عفاف و حجاب، خانواده، و ... برگزار می‌گردد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در پایگاه‌های سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: اجرای مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، مسابقه پینگ‌پنگ و مسابقات فوتسال درون پالایشگاهی، مسابقات چهارجانبه فوتسال در استراحتگاه شیرینو، مسابقات چهارجانبه بسکتبال از مهمترین برنامه‌های ورزشی در این هفته مقدس می‌باشد.

حیدری در ادامه بیان کرد: برگزاری اردوی جهادی یک روزه، برگزاری نشست اخوت کارگری، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، تجلیل از نخبگان و مبتکران بسیجی، دیدار و تجلیل از آتش‌نشانان از دیگر برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد بود.

وی در ادامه گفت: دفاع مقدس یکی از گنجینه‌های بی‌بدیل و عظیمی است که در اختیار ما قرار دارد و از این رو شایسته است آن رفاقت و برادری، تبعیت پذیری از ایمان و اخلاص کامل و علم‌گرایی که از اصول دفاع مقدس بودند، برای مردم بازگو شوند.


رسانه جدید

محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی

(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲) ۰۹:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید