جزییات خبر

با اجرای برنامه‌ها و رویکردهای نوین آموزشی؛

با اجرای برنامه‌ها و رویکردهای نوین آموزشی؛
(سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲) ۰۹:۳۷

دریافت صلاحیت ممیزی در حوزه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 توسط کارکنان پالایشگاه ششم پارس جنوبی


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کیوان افرادوطن، مسئول تحلیل سیستم‌های پالایشگاه ششم پارس جنوبی از دریافت صلاحیت ممیزی در حوزه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 توسط 3 نفر از کارکنان پالایشگاه ششم خبر داد.

وی در ادامه افزود: در جهان رقابتی امروز، بی شک یکی از ابزارهای مهم در ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به اهداف و رسالت های مورد نظر، برنامه ها و رویکردهای نوین آموزش است؛ در این میان، آنچه مقوله تحول را حیات می بخشد و بقای سازمان را تضمین می کند، عنصر انسان و توسعه منابع انسانی است. هر سازمان به افراد آموزش دیده و با تجربه نیاز دارد تا ماموریت خود را به انجام برساند.

افرادوطن گفت: بدین منظور پالایشگاه ششم با توجه به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ISO9001:2015 ISO14001:2015 , ISO45001:2018 در سال 1401، ضمن بهره گیری از سازمان های ارائه دهنده خدمات ممیزی و صدور گواهی نامه معتبر در حوزه نظام های مدیریتی با توجه به بلوغ سازمانی و نیاز سازمان به ارتقا و رشد و همچنین ارتقا بهره وری در حیطه سرآمدی عملیاتی در کلاس جهانی تا افق 1404، با تمرکز بر ارتقای قابلیت های درونی، نسبت به پرورش ممیزان داخلی متناسب با استاندار های بین المللی نظام های مدیریتی و تربیت افرادی با رویکرد سیستمی به روز متناسب با حیطه شغلی خود و افزایش بهره وری در سطح پالایشگاه اقدام نمود.

وی با اشاره به حمایت های بی دریغ رئیس مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه ششم اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی نظری و عملی استانداردهای مذکور به مدت 19 روز برای پانزده نفر از همکاران علاقه مند، کارشناسان و مسئولان بخش های مختلف سازمانی تحت نظر موسسه NIS Group و در نهایت انتخاب 3 نفر از ایشان، جهت حضور در تیم ممیزی خارج از سازمانی به مدت 4 روز بوده است.

در نهایت سرممیزان رسمی موسسه صدور گواهینامه ی NIS ، با سنجش عمکرد افراد منتخب پالایشگاه - خانم مژگان فیض اله زاده بهرامی، آقای محسن میری و آقای کیوان افرادوطن- در فرایند ممیز رسمی، سطح دانشی و توانایی ایشان جهت انجام ممیزی در حوزه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 مورد قبول دانسته و صلاحیت ایشان مورد تایید قرار گرفت.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲) ۰۹:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید