جزییات خبر

همزمان با روز پزشک؛

آیین تجلیل از پزشکان و کادر درمانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

آیین تجلیل از پزشکان و کادر درمانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(پنج شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲) ۰۷:۲۲

همزمان با یکم شهریورماه روز پزشک، از پزشکان پرتلاش پایتخت تولید گاز کشور " مجتمع گاز پارس جنوبی" تجلیل به عمل آمد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور زاد روز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک طی مراسماتی جداگانه از طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ستاد و پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی تجلیل به عمل آمد.

ابوالحسن بی باک، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین تجلیل از پزشکان و کادر درمانی بهداری ستاد مجتمع بیان کرد: پزشکان و کادر درمانی پرتلاش در مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در سلامتی سربازان عرصه ی اقتصادی کشور ایفا می کنند.

بی باک ادامه داد: پزشکی و طبابت همواره در طول تاریخ جایگاه والایی داشته و اهمیتش از آن روی است که این شغل با جان آدم ها و سلامت آنها سروکار دارد و پزشکان بااخلاق و باتجربه مجتمع در این مسیر کارنامه بسیار درخشانی را به ثبت رسانده اند.

وی گفت: یکی از اقدامات شاخص و مهم کادر پزشکی در ستاد و پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی انجام معاینات دوره‌ای و انجام ازمایشات لازم جهت متخصصان و کارکنان عملیات تعمیرات اساسی می‌باشد که این مهم موجب حرکت بیشتر کارکنان در جهت انجام این عملیات می‌باشد.

امروز همزمان با روز پزشک از زحمات ارزشمند پزشکان و کادر درمانی ساختمان ستاد و سراسر پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی تجلیل به عمل آمد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(پنج شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲) ۰۷:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید