جزییات خبر

همسو با افزایش سطح بینش سرگروه‌های نقش آفرین

دوره تخصصی سرگروه‌های نقش‌آفرین در حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

دوره تخصصی سرگروه‌های نقش‌آفرین در حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۵:۲۴

همسو با دستیابی به اهداف تعلیم و تربیتی، دوره تخصصی سرگروه‌های نقش‌آفرین در حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ عباس روستا، مسئول تربیت و آموزش حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام بیان کرد: در راستای دستیابی به اهداف تعلیم و تربیتی برابر با برنامه ابلاغی دوره تخصصی سرگروه های نقش آفرین حوزه مقاومت بسیج با هدف ارتقاء سطح بینش سرگروه های نقش آفرین با حضور کارشناس و مربی تربیتی برگزار گردید.

روستا در ادامه افزود: لزوم به روز رسانی دانش، بینش و مهارت تخصصی نسبت به رسالت، مأموریت ها و وظایف دینی، انقلابی و سازمانی سرگروه های نقش آفرین عرصه های بسیج از اهداف مهم برگزاری این دوره تخصصی می‌باشد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون با برنامه‌ریزی و هم‌‌فکری اقدامات فرهنگی بسیار ارزشمندی در حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده و امید داریم در سایه تعامل و همکاری این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام هاشمی با بیان فرازهایی از سخنان گهر بار امام حسین علیه السلام در خصوص قیام عاشورا به مهمترین رکن قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام که امر به معروف و نهی از منکر است اشاره و تاکید کرد : چون در آن عصر آگاهان دینی سکوت کردند و واکنش صریحی نشان ندادند، به مخالفان سید الشهدا میدان دادند و آنها از فرصت خنثی بودن فعالان جامعه استفاده کردند.

وی ادامه داد: مخالفان در آن زمان حق را واژگونه نشان داده و خود در جای حق نشاندند، در این وضعیت بحرانی و حساس حضرت امام حسین علیه السلام خود را فدا کردند تا جامعه به جهالت کشانیده شده را بسوی نور و حق متوجه سازند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کار تربیتی پرداخته و تصریح کرد: مسئولان تربیتی باید تمام تلاش خود را بکار ببندند و اگر حتی یک نفر را به سوی حقیقت و تولای امامت دعوت کنید و بصورت اساسی بر صراط هدایت استوار گردد، در ماموریت خود توفیق حاصل کرده اید.

حجت الاسلام هاشمی مربی دوره تربیتی تاکید بیان کرد: مهمترین داشته هر انسان اخلاق است و برای بروز اخلاق به عناصری نیازمند هستید و همه عناصر در وجد یک فرد مجتمع است . از عنصر زبان برای ارتباط گیری موثر و از تبسم برای نام کردن قلوب و از چشم‌ها برای ابراز محبت به مخاطبین در اداره جلسات بهره ببرید .

در پایان این نشست تخصصی، سرگروه های نقش آفرین به بیان تجارب، اقدامات و برنامه‌های خود پرداختند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۵:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید