جزییات خبر

با تلاش شبانه روزی مدیران ارشد وزارت نفت؛

در ماه های پیش رو عملیات ساخت مسکن کارکنان وزارت نفت آغاز شود

در ماه های پیش رو عملیات ساخت مسکن کارکنان وزارت نفت آغاز شود
(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۴۵

مشاور معاون وزیر نفت در امور مسکن، در جمع کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با واگذاری زمین در مناطق مختلف شرکت های تابعه وزارت نفت، ساخت مسکن با مشارکت صندوق های بازنشستگی اغاز خواهد شد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ فرهاد گلبرگ، مشاور معاون وزیر نفت در امور مسکن در نشست تخصصی با کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: درتلاش هستیم ماه های آینده کلنگ اولین پروژه ساخت مسکن به زمین زده شود و اجرای طرح های مسکن در مناطق مختلف با واگذاری زمین پیشرفت خواهد کرد.

مشاور معاون وزیر نفت در ادامه تصریح کرد: در شهرستان جم و کنگان زمین های مناسبی در مالکیت وزارت نفت وجود دارد که با برنامه ریزی دقیق . پروژه ساخت مسکن جهت کارکنان پرتلاش را شروع نماییم.

وی گفت: َبا اختصاص تسهیلات بانکی و امتیازات داخلی نفت ساخت مسکن کارکنان پرتلاش انجام و شتاب خواهد گرفت.

گلبرگ عنوان داشت: خوزستان بعنوان پایتخت نفتی و منطقه عسلویه بعنوان پایتخت گازی اولویت نخست ساخت مسکن کارکنان می باشند و زمین های مناسب در بخش‌هایی جهت انجام این عملیات اختصاص داده شده است.

مشاور معاون وزیر نفت در امور مسکن تصریح کرد: باید در سایه همدلی و کار گروهی مشکلات حوزه ساخت مسکن در وزارت نفت را مرتفع نماییم و مسیر را جهت انجام این امر مهم هموار سازیم.

گلبرگ در ادامه با اشاره به اولویت‌بندی مناطق جهت ساخت مسکن افزود: شهرستان‌های کنگان و جم اولویت نخست منطقه پارس جنوبی جهت واگذاری زمین و ساخت مسکن برای کارکنان پرتلاش این مجموعه می باشد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید