جزییات خبر

مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی خبرداد:

عملیات تعمیرات اساسی با استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای ایرانی با موفقیت در حال انجام است

عملیات تعمیرات اساسی با استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای ایرانی با موفقیت در حال انجام است
(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲) ۰۵:۴۷

مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تعمیرات اساسی این مجموعه بااستفاده از خلاقیت و نوآوری متخصصان و کارکنان و استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای ایرانی و دانش بنیان ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد سعیدیان در این باره افزود: دومین مرحله از عملیات تعمیرات اساسی سال جاری با بالاترین کیفیت و سطح آمادگی و با استفاده از دانش و توان کارکنان و تیم های عملیاتی با موفقیت در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به اهمیت دسترس پذیری و قابلیت اطمینان تجهیزات پالایشگاهی ، به منظور حفظ تولید حداکثری مستمر و حفظ ارزش های دارایی های فیزیکی با رعایت کلیه دستورالعمل های HSE درجهت دستیابی به اهداف استراتژیک و نیل به اهداف زیست محیطی، برنامه تعمیرات اساسی در دوره های منظم سالانه برنامه ریزی و اجرا می گردد.


سعیدیان ادامه داد: تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم از تاریخ یکم تا بیست و پنجم مرداد ماه به مدت 25 روز برنامه ریزی شده که در آن فعالیت های ردیف دوم و چهارم گازی بدون همپوشانی و به ترتیب 12 و 13 روز انجام خواهند شد.


مدیر پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی بیان کرد: تعمیرات اساسی سال جاری در واحدهای عملیاتی شامل واحد های پایدارسازی میعانات گازی، شیرین سازی گاز ترش، نم زدایی و فراوری گازهای (بوتان، پروپان، اتان ) می باشد.

به گفته ی سعیدیان، تعمیرات اساسی برای انجام 852 درخواست کار مشتمل بر 336 درخواست کار واکنشی ( 27 درام، 4 برج، 11 مبدل، 4 ایرکولر، 2 تانک، 65 کنترل ولو، 52 شیر صنعتی، 3 راکتور، 5 فیلتر، 69 جنرال مکانیک، 22 ابزاردقیق، 14 الکتریکال، 57 آیتم رنگ و عایق، 27 کوپن خوردگی و 516 فعالیت های پیشگیرانه، برنامه ریزی و پیش بینی گردیده است.


وی افزود: در راستای یکی از سیاستهای اصولی و ملی مجتمع گاز پارس جنوبی مبنی بر استفاده از خدمات وکالاهای ایرانی و توانمند سازی شرکتهای دانش بنیان، برای تأمین کالای تعمیرات اساسی از منابع داخل کشور استفاده کردیم.

گفتی است، جهت برنامه ریزی و اجرای تعمیرات اساسی ، 11 جلسه آماده سازی(لجستیک) قبل از شروع تعمیرات اساسی برگزار شده است و از زمان شروع تعمیرات اساسی نیز به صورت روزانه دو جلسه کارگاهی جهت برنامه ریزی شیفت های کاری پیش رو و یک جلسه مدیریتی جهت بررسی پیشرفت روزانه و رفع گلوگاه ها در حال برگزاری است.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲) ۰۵:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید