جزییات خبر

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

مرهون تلاش ها و جانفشانی آزادگان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم و از قهرمانان خود تشکر می کنیم

مرهون تلاش ها و جانفشانی آزادگان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم و از قهرمانان خود تشکر می کنیم
(شنبه ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۵۲

محمود طاهری، در آیین تجلیل از آزاده سرافراز حمید حامدیان گفت: نظام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی دارای حماسه های زیادی می باشد و این حماسه ها با مردان بزرگ رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمود طاهری مدیر پالایشگاه نهم پارس جنوبی در این آیین بیان کرد: امروز ما مرهون زحمات ارزشمند شما مردان بزرگ هستیم و دستان شما عزیزان را می بوسیم.

وی ادامه داد: کارهای بزرگ و قدم های بزرگ باید تکریم کرد و امروز از ازاده سرافراز تکریم‌ می کنیم.

طاهری عنوان داشت: بزرگ ازاده تاریخ بشریت امام حسین علیه السلام که بر اسمان اسلام می درخشد و الگوی اصلی ما شیعیان هستند و باید راه و روش زندگی خود را با الگو گرفتن از این بزرگ‌مردان رقم بزنیم.

مدیر پالایشگاه نهم تصریح کرد: حماسه عاشورا بعنوان یکی از بزرگترین صحنه های ایثار و فداکاری است و رزمندگان و جوانان ما با الگو گرفتن از این حماسه جاودانه شدند.

وی ادامه داد: باید وقایع و ایثارگری های جوانان هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز بازتاب و انعکاس بدهیم و زندگی آزادگان و ایثارگران را برای جوانان امروزی بازگو کنیم‌.

طاهری افزود: ایران در جنگ‌هشت سال دفاع مقدس تنها و مظلوم بودیم ولی همین جوانان، ایثارگران و آزادگان در دوران جنگ‌ ثابت کردند با ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم تمام، نقشه های شیاطین بزرگ را نقش براب کردند.

مدیر پالایشگاه نهم پارس جنوبی اظهار کرد: باید در مجتمع گاز پارس جنوبی از آزادگان و جانبازان به صورت شایسته تجلیل شود و همواره از کارکنان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به شایستگی تقدیر به عمل آید.

وی ادامه داد: جوانان کم سن و سال دوران هشت سال دفاع مقدس به رهبر انقلاب حضرت امام‌خمینی ره لبیک گفتند و با تمام‌شعور خود به خط مقدم رفتند و حماسه ها افریدند.

طاهری گفت: از خودگذشتی ها و ایثار جوانان در میدان های نبرد از جمله بازی دراز برای همیشه ماندگار شد و از این میدان ها باید درس ها گرفت.

وی بیان کرد: به حضور ازاده سرافراز حمید حامدیان در کنار خود افتخار می کنیم و در کنار این مرد بزرگ درس ها گرفته ایم و از زحمات ارزشمند این آزاده عزیز به صورت شایسته تقدیر و تشکر می کنیم.

طاهری گفت: امروز از کتاب ها و خاطرات آزادگان باید در جامعه و در بین جوانان نهادینه و مورد استفاده قرار بگیرد.

وی گفت: همواره باید رهرو راه شهدا باشیم و این پرچم را به دست صاحب اصلی آن بدهیم و از خون شهدا و استقامت و ایستادگی ازادگان را پاس بداریم .

(شنبه ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید