جزییات خبر

رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

توسعه فضای آموزشی چهار مدرسه در سطح شهرک های مسکونی شهرستان جم

توسعه فضای آموزشی چهار مدرسه در سطح شهرک های مسکونی شهرستان جم
(یکشنبه ۱ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۶:۰۶

رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به برنامه‌ ریزی و هماهنگی‌ های انجام شده توسعه فضای آموزشی در چهار مدرسه دبستان هدف، دبستان چراغ اندیشه ۱، دبیرستان آفرینش، دبیرستان هاجر(س) در شهرک های مسکونی در حال انجام است.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ خسرومنش ضمن اعلام این خبر افزود: باتوجه به نیاز اعلام شده و تاکید مدیر محترم منابع انسانی در خصوص توسعه فضاهای آموزشی، ایجاد ۱۵ کلاس درس در ۴ مرکز آموزشی آغاز شده است که برای سال تحصیلی پیش رو به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: با حمایت و همکاری ستاد مجتمع گاز و پالایشگاه های دوم، سوم و پنجم این چهار پروژه با نظارت‌ اداره مستغلات در حال انجام است.

خسرومنش ادامه داد: علاوه بر پروژه های توسعه ای، از خردادماه پروژه بهبود مراکز آموزشی نیز در دستور کار واحد مستغلات قرار گرفته که تا شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان گفت: از حسن تدبیر، تلاش ها و حمایتهای مدیر محترم منابع انسانی مجتمع گاز و مدیران محترم پالایشگاه های دوم،سوم و پنجم در پیش برد طرحهای توسعه و بهبود مراکز آموزشی تشکر و قدردانی می گردد.

(یکشنبه ۱ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۶:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید