جزییات خبر

با حضور مدیرهماهنگی ونظارت بر تولید:

چهل و پنجمین جلسه هیات امناء مجتمع مسکونی پارس جم برگزار شد

چهل و پنجمین جلسه هیات امناء مجتمع مسکونی پارس جم برگزار شد
(چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲) ۰۸:۲۳

چهل و پنجمین جلسه هیات امناء مجتمع مسکونی پارس جم با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، فجر جم و دیگر اعضاء برگزار شد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد زمانی، بعنوان رئیس هیات امناء مجتمع مسکونی در این نشست بیان کرد: در جهت رفع مشکلات و محدودیت های مجتمع مسکونی پارس جم و رضایتمندی حداکثری خانواده کارکنان تلاش خواهیم کرد.

زمانی در ادامه تصریح کرد: باید با همدلی، خرد جمعی و کارگروهی دستاوردهای خوبی در حوزه رفاهی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی شهرک مسکونی را ثبت نماییم و در کنار رشد تولید پایدار گاز در دیگر حوزه ها نیز سرآمد باشیم. وی گفت: مشکلات آموزشی و مراکز تحصیلی شهرک های مسکونی باید در اولویت نخست قرار دهیم و مسائل و مشکلات مدارس را تا قبل از آغاز شروع ماه مهر مرتفع نماییم.

مدیر دیسپچینگ و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: هیات امناء با ایجاد چند کارگروه تخصصی، متشکل از مدیران و کارشناسان شرکت پالایش گازفجرجم و پارس جنوبی، اساسنامه فعلی مجتمع مسکونی پارس جم را در جهت خدمات رسانی مطلوب تر باز تعریف کنند.

در ادامه احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز عنوان داشت: برای رفع مشکلات اموزشی و کمبود مدارس شهرک تمامی مدیران پالایشگاه های را وارد کار نموده ایم تا در کوتاه ترین زمان ممکن کمبود مراکز آموزشی شهرک مرتفع گردد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: رفاه و آسایش خانواده کارکنان شهرک مسکونی یکی از موضوعات کلیدی این مجموعه می باشد و با تلاش شبانه روزی برای حل آن گام برمی داریم.

معرفی اماکن و مراکز عمومی و درمانی مجتمع مسکونی پارس جم و شرح خدمات آنها نیز توسط مدیر اجرایی تشریح شد. گفتنی است ۱۱ هزار نفر از کارکنان صنعت نفت از شرکت های مختلف به همراه خانواده های خود در مجتمع مسکونی پارس جم ساکن هستند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲) ۰۸:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید