جزییات خبر

همایش بزرگ عفاف و حجاب در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

همایش بزرگ عفاف و حجاب در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲) ۱۶:۳۹

همایش بزرگ عفاف و حجاب به میزبانی پالایشگاه دوم و با حضور گسترده بانوان مجتمع گاز و مدیران ستادی و پالایشگاهی در سالن آموزش ستاد برگزار شد

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ همایش بزرگ عفاف و حجاب با حضور گسترده بانوان مجتمع گاز و با سخنرانی خانم فاطمه مجاهد کارشناس خانواده و مسئول کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در سالن آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

حسین باغبان مدیر پالایشگاه دوم در ابتدای این برنامه ضمن خیرمقدم، نقش بانوان را در فعالیت های فرهنگی و کاری مجتمع با اهمیت برشمرد و گفت: نقش موثر بانوان در جبهه های کاری متفاوت مجتمع گاز زبانزد و بی بدیل است و این حضور موثر در امورات فرهنگی و … نیز ویژه و ستودنی‌ست.

باغبان با اشاره به حادثه مسجد گوهرشاد مشهد بیان کرد: امروز نقش شما بانوان در تثبیت و ترویج عفاف و حجاب خاص است بنحوی که انجام این مهم مستلزم ظرافت ویژه ای است.

در ادامه خانم مجاهد به عنوان کارشناس برنامه به تبیین چرایی و اثر حجاب و عفاف در خانواده و جامعه و ایضا عقبه وجود آن پرداختند.

همچنین در این برنامه که با حضور آقایان بی باک مدیر روابط عمومی مجتمع گاز، حیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی ع، احمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، خانم آزادی مشاور مدیرعامل، اسلمی رئیس منابع انسانی پالایشگاه دوم و جمعی از مدیران برگزار شد گروه سرود زهرایی عسلویه به اجرای سرود پرداختند.

شایان ذکر است این برنامه با راهبری همکاران خانم بسیجی پالایشگاه دوم با محوریت سرکار خانم شرفی و همکاران ایشان صورت گرفت که در نوع خود جدید و بی نظیر بود.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدید
(سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲) ۱۶:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید