جزییات خبر رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: پیاده سازی شیوههای جدید تبلیغ در ایام دههی محرم از اولویت های مهم است (دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲) ۱۴:۱۹ رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در نشست آموزشی و هم اندیشی ائمه جماعات و روحانیون قطب پنج گاز کشور که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد گفت: تبلیغ دین ، اهداف مهم دینی و پیاده سازی شیوههای جدید تبلیغ در ایام محرم و صفر باید به صورت شایسته پیاده سازی شود. به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده در نشست نشست آموزشی و هم اندیشی ائمه جماعات و روحانیون قطب پنج گاز کشور بیان کرد: شناسایی نیاز مخاطب و نیاز جوانان از مهمترین موارد مجالس ایام محرم و صفر میباشد، ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوههای متکی بر علم و گسترش ابزارها از جمله اینترنت و فضای مجازی توسعه فراوان یافته، بنابراین باید با آشنایی کامل نسبت به فضای مجازی و فعالیت گسرده در این مسیر حرکت کنیم. رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در ادامه تصریح کرد: باید قبل از هر جلسه، منابع را یادداشت برداری و کدگزاری کنیم و نوع گفتمان در مجالس بسیار مهم است و با ادبیات جدید در مجالس و منبرها حاضر شویم. حائری زاده در ادامه گفت: باید در مقابل تحولات فرهنگی و اجتماعی نو به نو در موضوع تبلیغ با هوشیاری و آگاهی کامل جهاد تبیین را پیادهسازی نماییم و مطالب خود را به روزرسانی کنیم. رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران شناخت مخاطب بخصوص جوانان را در هرگونه تبلیغ کاملاً ضروری خواند و با اشاره به افزایش سطح آگاهیهای عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان عنوان داشت: تبلیغ باید با توجه و آگاهی کامل به سطح فکری و نیازهای مخاطب باشد و اگر غیر از این باشد بی اثر خواهد بود. وی گفت: مطالب را به صورت پرمحتوا و کوتاه بیان نمایید و همواره در سخنان خود و بیان مطالب نیاز و خوراک فکری جوانان و توجه به این قشر را سرلوحهی تبلیغ خود در این ایام قرار دهید. (دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲) ۱۴:۱۹ میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 ایمیل را وارد کنید ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال