جزییات خبر

با انجام اقدامات شاخص و نوآورانه

مجتمع گاز پارس جنوبی در هشتمین همایش ملی پدافند شیمیایی کشور با کسب رتبه برتر خوش درخشید.

مجتمع گاز پارس جنوبی در هشتمین همایش ملی پدافند شیمیایی کشور با کسب رتبه برتر خوش درخشید.
(دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲) ۰۵:۴۸

مجتمع گاز پارس جنوبی در هشتمین همایش ملی پدافند شیمیایی کشور در رقابت با دستگاه‌های اجرایی در بالاترین سطح قرار گرفت و با شایستگی کامل با دریافت لوح، تقدیر شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ امیر ابراهیمی منش، با اعلام خبر برگزیده شدن مجتمع گاز پارس جنوبی در هشتمین همایش ملی پدافند شیمیایی سال ۱۴۰۲ کشور گفت: پس از بررسی‌های انجام شده و تشریح پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه پیاده‌سازی نظام مصون سازی و عملیاتی پدافند شیمیایی، واحد پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، به عنوان واحد برتر و برگزیده انتخاب شد.


رئیس پدافند مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در این همایش ملی که با حضور رئیس پدافند غیرعامل کشور، سردار سرتیپ پاسدار دکتر جلالی و مهندس شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران برگزار شد با اهدا لوح مورد تقدیر و ستایش قرار گرفت.


ابراهیم منش در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، با توجه به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و شعار سال " مهار تورم و رشد تولید"، این مجموعه توانسته است با پیاده سازی اقدامات نوآورانه و شاخص نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و صیانت از سرمایه ی بزرگ کشور داشته باشد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

 

 

 

(دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲) ۰۵:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید