جزییات خبر

به مناسبت روز فناوری اطلاعات:

آیین تجلیل از کارکنان واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

آیین تجلیل از کارکنان واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲) ۱۸:۲۱

همزمان با فرا رسیدن ۲۲ تیر ماه روز فناوری اطلاعات، مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از زحمات ارزشمند کارکنان واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمود طاهری، مدیر پالایشگاه نهم پارس جنوبی در ابتدای آیین تجلیل از کارکنان واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات این مجموعه بیان کرد: اقدامات و دستاوردهای واحد فناوری اطلاعات در پالایشگاه نهم بسیار ارزشمند است و مسیری هموار جهت تولید پایدار به وجود اورده است.

طاهری ادامه داد:کارکنان واحد فناوری اطلاعات با تجارب ارزشمند، اقدامات شاخص و با پاسخگویی مناسب در جهت رفع نیازمندی های دیگر واحدهای این پالایشگاه کارنامه ی درخشانی را به ثبت رسانده اند.

در ادامه این آیین، توکلی رئیس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات، با تشکر حمایت ها و پشتیبانی مدیر پالایشگاه و دیگر مسئولان این مجموعه گزارشی اجمالی از اقدامات مهم انجام شده سال جاری در این واحد را ارائه داد.

توکلی افزود: کابل کشی، نصب و راه‌اندازی و پیکربندی شبکه ساختمانهای فرهنگی، JV جدید و DCC از اقدامات شاخص این مجموعه در سال جاری است.

وی در ادامه تصریح کرد: طراحی و پیاده سازی معماری شبکه اینترنت با توان کارشناس پالایشگاه، تعمیر و راه اندازی کامل دوربین های فرآیندی از اقدامات شاخص این واحد می باشد که با اقدامات نوآورانه محقق شده است.

وی در ادامه به برنامه‌های در دست اقدام این واحد، اشاره نمود و عنوان داشت:تقویت سیگنال رادیویی نقاط کور، ارتقا و افزایش ظرفیت سیستم ضبط مکالمات رادیویی،پیاده سازی معماری امنیت شبکه داخلی از کارهای پیش رو این واحد می باشد.

به گفته ی توکلی، ارتقای زیرساخت شبکه و سرورها، توسعه شبکه ساختمانهای جدید،پیاده سازی سیستم کنترل تردد ورودی سایت،نصب و راه‌اندازی سیستم کنترل تردد به مکانهای حساس (LERs & Substations)،توسعه تجهیزات سخت افزاری کاربران،توسعه فضای ساختمان Telecom و استاندارد سازی آن و تامین و راه اندازی سیستم مانیتورینگ ICT از مهمترین کارهای می باشد که با توان کارکنان خلاق و نوآور این مجموعه در حال انجام است.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲) ۱۸:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید