جزییات خبر

گزارش

جدال با گرمای بی سابقه برای پایداری جریان تولید گاز

جدال با گرمای بی سابقه برای پایداری جریان تولید گاز
(جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲) ۰۶:۴۹

در گرمای بی سابقه و طاقت فرسای تابستان، تلاش خستگی ناپذیر کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی برای پایداری جریان تولید گاز ادامه دارد.

درحالیکه دمای هوا در عسلویه این روزها به حد خرما پزان رسیده است بسیاری از کارکنان و تلاشگران خستگی ناپذیر در مجتمع گاز پارس جنوبی در نبرد با آفتاب سوزان و گرمای جانکاه تابستان در دل این مجتمع گازی در حال انجام تعمیرات اساسی هستند تا جریان تولید گاز از پالایشگاه های این مجتمع که بیش از 75 درصد از گاز کشور را تامین می کند قطع نشود .

انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه های گازی یکی از اقدام های حیاتی در جلوگیری از قطع تولید گاز است که هرساله در فصل تابستان و بعد از پیک تولید گاز در کشور صورت می گیرد .

تمام فعالیت‌های مربوط به تعمیرات اساسی در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی توسط مهندسان و کارگران زحمتکش این دیار و مرز و بوم صورت می گیرد که با غیرت و مردانگی رنج سختی ها در این گرمای طاقت فرسا و شرجی هوا را به جان می خرند تا در زمستان سرد و سوزان ، گاز گرما بخش خانه های مردم سراسر ایران شود.

در هر حال بالندگی امروز مجتمع گاز پارس جنوبی مرهون تلاش های بی امان افرادی است که گرما، آفتاب سوزان و شرجی هوا هیچ گاه مانعی برای انجام این نشده است که آنان از رسالت خود در تامین گاز مورد نیاز مردم در کشور کوتاهی کنند. همان‌گونه که در سال‌های قبل حماسه‌ها آفریدند و در سرمای بی‌سابقه سال گذشته نیز سنگ تمام گذاشتند.

اکنون می توان عنوان کرد که عشق و از خود گذشتگی اینبار در صنعت نفت ایران از قلب عسلویه مجتمع گاز پارس جنوبی نمود پیدا کرده است و صنعت نفت به وجود چنین مهندسان ، متخصصان و کارگران به خود می بالد.

احسان میرزایی 

خبرنگار مجتمع گاز پارس جنوبی 


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


(جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲) ۰۶:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید