جزییات خبر

به مناسبت دهه امامت و ولایت صورت گرفت؛

محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲) ۲۲:۰۱

همزمان با دهه امامت و ولایت و طبق برنامه های محوری این ایام فرخنده در مجتمع گاز پارس جنوبی، محفل انس با قرآن کریم در نمازخانه ساختمان شهید مهدوی ستاد برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ظهر امروز به مناسبت دهه امامت و ولایت محفل انس با قران کریم با حضور قاری بین المللی استاد حاج حامد علیزاده در نمازخانه ساختمان شهید مهدوی ستاد برگزار شد.

این مراسم با حضور پرشور کارکنان و تلاشگران سنگر جهاد اقتصادی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار و در راستای گسترش فرهنگ قرآنی یکی از اهداف و کارهای مهم این مجموعه می باشد.

برهمین اساس، واحد روابط عمومی و بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه تعامل و همکاری از ابتدای سال تا کنون برنامه های شاخص بسیار زیادی را در برنامه های ملی و مذهبی پیاده سازی و اجرایی کرده اند.


محفل انس با قرآن با تلاوت قاری بین المللی استاد حاج حامد علیزاده، و با حضور سروان موذن جانشین محترم سپاه خاتم الانبیا(ص)و کارکنان مجمتع گاز پارس جنوبی در نمازخانه شهید مهدوی برگزار شد.

.......:
در این مراسم قرانی و باشکوه سروان موذن جانشین محترم سپاه خاتم الانبیا(ص) شهرستان عسلویه حضور داشتند.

برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی مجتمع گاز پارس جنوبی تا پایان دهه ی ولایت و امامت و روز عید غدیر خم در تمام پالایشگاه ها و استراحتگاه های این مجموعه ادامه خواهد داشت.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲) ۲۲:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید