جزییات خبر

مراسم قرائت دعای عرفه در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم قرائت دعای عرفه در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲) ۱۷:۱۰

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: همزمان با نهم ذی الحجه دعای روح بخش عرفه با حضور پرشور کارکنان پرتلاش و خداجوی در نمازخانه سراسر پالایشگاه‌ها و ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی قرائت و برگزار شد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ابوالحسن بی‌باک، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و عید غدیر بیان کرد: همزمان با نهم ذی الحجه ، آیین معنوی و روح بخش دعای عرفه با حضور کارکنان و متخصصان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه در محل نمازخانه‌های ساختمان ستاد و پالایشگاه‌ها برگزار شد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرائت دعای روح بخش عرفه در نمازخانه ساختمان ستاد با حضور پرشور کارکنان و با نوای کربلایی علی راهپیما و کربلای سید محسن پویان و در سراسر پالایشگاه‌های مجتمع با حضور کارکنان مداح و مداحان شهرستان‌های همجوار برگزار گردید.

 

بی باک گفت: همزمان با روز عید قربان، آیین ذبح گوسفند نیز در تمامی پالایشگاه‌های مجتمع انجام خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی گوسفندان ذبح شده به موسسات خیریه، کمیته امداد و بهزیستی شهرستان‌های مناطق پیرامونی مجتمع گاز پارس جنوبی اهدا خواهد شد.


بی‌‌باک ادامه داد: روز نهم ذیحجه روز عرفه است. روزی که زائران سپیده دم صبح راهی عرفات می‌شوند تا در جوی مملو از ایمان، خشوع و خضوع استغفار کرده و ارکان اصلی حج را به جا آورند.


زائران در روز نهم ذیحجه، روز عرفه، آداب و رسوم و مناسک حج را به جا می‌آورند و خود را برای دیگر اعمال این ایام آماده می‌کنند.


دعای امام حسین (ع) در روز عرفه از بی نظیرترین مناجات ها و دعاهایی است که در روز عرفه و در صحرای عرفات (در ۲۰ کیلومتری مکه) توسط امام حسین (ع) و همراهانش در بیرون خیمه‌ها خوانده شد. زیارت امام حسین(ع) و خواندن دعای عرفه نیز در این روز بسیار سفارش شده است.


(چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲) ۱۷:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید