جزییات خبر

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد:

استعداد یابی، ضرورت اصلی رسیدن به موفقیت های ورزشی در مجتمع گاز پارس جنوبی

استعداد یابی، ضرورت اصلی رسیدن به موفقیت های ورزشی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲) ۲۳:۳۶

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: استعدادیابی در بین کارکنان و فرزندان آنان از ضرورت اصلی رسیدن به موفقیت های بزرگ‌ در رشته های مختلف ورزشی در مجتمع گاز پارس جنوبی است.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهرام حیدری، سه شنبه ( ششم تیرماه) در نشست شورای ورزشی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با شناسایی و استعدادیابی ورزشی در بین کارکنان و خانواده آنان، می توان با برنامه های جامع و سرمایه گذاری اصولی از تمام ظرفیت های موجود همسو با ورزش استفاده کرد.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، توجه به تمام رشته های ورزشی را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: عدالت محوری در استفاده از امکانات و تجهیزات رشته های مختلف ورزشی در مجتمع گاز پارس جنوبی باید مورد توجه دقیق قرار بگیرد و برای رشد و پویایی در تمام رشته ها برنامه ریزی کرد.

حیدری ادامه داد: با ترغیب و فرهنگ‌سازی اصولی بین کارکنان و خانواده های مجتمع گاز پارس جنوبی به امر ورزش و با متمرکز کردن فعالیت های ورزشی و پرهیز از موازی کاری و پراکندگی، سرمایه گذاری در ورزش را به صورت منظم انجام دهیم.

وی به افزایش نشاط و شادابی در خانواده های کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و تصریح کرد: گسترش و ترویج فرهنگ توجه به ورزش پیاده روی و کوهنوردی در بین خانواده های مجتمع باید نهادینه شود و این امر روحیه ی همبستگی، نظم، انضباط و کارگروهی را در بین کارکنان و خانواده ها افزایش خواهد داد.

حیدری افزود: برای بهبود و رشد کیفی ورزش در مجتمع گاز پارس جنوبی، سرمایه گذاری در رشته های مختلف ورزشی را انجام می دهیم و مسائل و مشکلات این حوزه را در راستای همدلی، کارگروهی و اخلاق مداری مرتفع خواهیم کرد.
(سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲) ۲۳:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید