جزییات خبر

پایان عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی با توان متخصصان داخلی

پایان عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی با توان متخصصان داخلی
(یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲) ۰۵:۱۶

عملیات تعمیرات اساسی سال 1402 پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام 980 کار تعمیراتی با توان، خلاقیت و اقدامات نوآورانه متخصصان و کارکنان داخلی با موفقیت پایان یافت.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهدی گرامی شیرازی، مدیر پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره بیان کرد: عملیات تعمیرات اساسی سال جاری پالایشگاه دوازدهم مجتمع پارس جنوبی از 27 اردیبهشت ماه طبق برنامه‌ریزی آغاز و در بازه زمانی 32 روز با موفقیت پایان یافت.


مدیر پالایشگاه دوازدهم عنوان کرد: عملیات تعمیرات اساسی سال جاری پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی با تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان و متخصصان و با انجام اقدامات شاخص و نوآورانه و بهره‌مندی از قطعات و تجهیزات باکیفیت سازندگان ایرانی و دانش‌بنیان‌‌ها طبق برنامه زمانبندی شده با مشارکت گروهی تمام تیم‌های عملیاتی با موفقیت به اتمام رسید.


گرامی شیرازی در ادامه بیان کرد: در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم در جهت آماده سازی برای شروع فصل زمستان سال جاری، مجموعا 980 مورد اقدامات اساسی و کلیدی تعمیراتی مطابق با برنامه در جهت نوسازی و بازرسی دوره ای باهدف صیانت از تولید پایدار و ایمن نمودن تجهیزات اصلی انجام گردید.


وی در ادامه تصریح نمود: از اقدامات مثبت انجام شده قبل و حین اجرای تعمیرات اساسی می‌توان به برگزاری جلسات مدیریتی هفتگی 2 ماه قبل از شروع تعمیرات اساسی و همچنین آموزش نیروهای تعمیرات اساسی به میزان 2661 نفر ساعت اموزش توسط واحد HSE پالایشگاه ، ایجاد گزارش‌های لحظه ای و به هنگام از روند اجرای برنامه در واحد برنامه ریزی تعمیرات و کمترین انحراف از برنامه (کمتراز %7) اشاره کرد.


گرامی شیرازی در ادامه گفت : رسیدن به نتیجه مطلوب، تولید زودهنگام و تزریق به‌موقع گاز به خط سراسری بدون هیچ گونه حادثه ناتوان کننده در این عملیات، مرهون تلاش ،همدلی و مشارکت گروهی تیم های بهره برداری، تعمیرات ،بهداشت، ایمنی،آتش نشانی و محیط زیست ، بازرسی و همکاری تمامی واحدها بوده است که می تواند بعنوان یک نقطه قوت در اهداف و برنامه های پالایشگاه قلمداد شود.
(یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲) ۰۵:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید