جزییات خبر

همسو با توجه به مسائل زیست محیطی:

کارکنان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی جزیره حفاظت شده نخیلو را پاکسازی کردند

کارکنان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی جزیره حفاظت شده نخیلو را پاکسازی کردند
(شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲) ۱۲:۳۰

کارکنان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی، جزیره زیبای نخیلو از توابع شهرستان دیر را پاکسازی کردند.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری، مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: توجه به محیط زیست پیرامونی یکی از شاخص‌های توسعه پایدار است و پالایشگاه چهارم پارس جنوبی گام‌های بزرگی در جهت توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی پرداشته است.

سالاری در ادامه تصریح کرد: متخصصان و کارکنان این مجموعه در کنار تولید مستمر و پایدار گاز در یک کار تیمی و فرهنگی جزیره زیبای نخیلو از توابع شهرستان بندر دیر را پاکسازی کردند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش سطح تعامل و همکاری با مدارس شهرستان‌های همجوار در جهت آموزش و تشویق دانش‌اموزان همسو با مسائل زیست محیطی بوده و خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم با حضور در سطح مدارس و برگزاری اردوهای فرهنگی، توجه دانش‌آموزان را نسبت به محیط زیست بیشتر نماییم.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه محیط زیست اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در سال گذشته همکاری بسیار ارزشمندی با سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌های همجوار داشتیم و خوشبختانه در سایه همکاری و همدلی دوجانبه توانستیم در بخش درختکاری و گسترش فضای سبز مناطق پیرامونی چهار شهرستان همجوار کارهای بزرگی در جهت کاشت نهال به ثبت برسانیم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲) ۱۲:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید