جزییات خبر

مدیر تعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

آغاز به کار مجدد کارگروههای تعالی سازمانی در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی

آغاز به کار مجدد کارگروههای تعالی سازمانی در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲) ۱۰:۳۹

مدیر تعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز به کار مجدد کارگروه‌های تعالی سازمانی در سطح مجتمع خبر داد .



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمدرضا مصلائی در این باره گفت: با توجه به سیاست اتخاذ شده در سطح شرکت ملی گاز مبنی بر به‌کارگیری الگوی تعالی سازمانی در سطح شرکت‌های تابعه و با توجه به تاکید مدیر محترم هماهنگی و نظارت بر تولید مبنی بر اجرای این مهم در سطح شرکت های پالایش گاز ، به کارگیری الگوی تعالی سازمانی با حمایت مدیرعامل محترم مجتمع ، مجددا در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: از آنجایی که مدل انتخاب شده جهت حرکت در مسیر سرآمدی مجتمع ، مدل تعالی 1400 کشور می باشد پروژه تعالی سازمانی با هدف آموزش‌، تدوین اظهارنامه‌، خودارزیابی‌، شناسایی و اولویت بندی پروژه های بهبود و همچنین استخراج الگوی تعالی پالایشگاههای مجتمع تعریف و مشاور آن انتخاب و گامهای اجرایی آن در حال انجام می باشد .

مصلائی در ادامه تصریح کرد: در اولین گام کارگروههای تعالی سازمانی بر اساس مدل مذکور مورد بازطراحی قرار گرفت و 11 کارگروه در این مرحله تشکیل گردیده است .

به گفته‌ی مصلائی، با توجه به برنامه‌ریزی به‌عمل آمده اعضای کارگروه‌ها در حال گذراندن آموزش‌های عمومی و تخصصی تعالی سازمانی می باشند .

مدیر تعالی سازمانی خاطر نشان ساخت در آخرین ارزیابی تعالی صورت گرفته از مجتمع که در سال 98 و توسط شرکت ملی گاز ایران انجام گرفت ، موفق به دریافت تندیس بلورین شدیم .

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲) ۱۰:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید