جزییات خبر

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل خبرداد:

دوره آموزشی" بهره‌برداری از سامانه عملکرد مهندسی بهداشت" در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

دوره آموزشی" بهره‌برداری از سامانه عملکرد مهندسی بهداشت" در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۰۹

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری دوره آموزشی کار با سامانه مدیریت عملکرد مهندسی بهداشت در بزرگترین پایتخت تامین گاز کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد مسعودنیا، در این باره بیان کرد: در راستای بهره‌برداری مناسب از سامانه مذکور و اشنایی با نحوه‌ی استفاده از آن، دوره آموزشی" بهره‌برداری از سامانه عملکرد مهندسی بهداشت" در بازه زمانی دو روزه ( یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 خردادماه) در سالن جلسات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف مهم برگزاری دوره آموزشی در این مجموعه تصریح کرد: هدف از ایجاد سامانه عملکرد مهندسی بهداشت در مجتمع، بهینه‌سازی، جمع‌آوری و استفاده از داده‌های بهداشت شغلی و شعار روز جهانی 2017 بهداشت حرفه‌ایی و همچنین حفظ و ارتقاء سطح سلامت کارکنان می‌باشد.

مسعودنیا در ادامه گفت: این سامانه با جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مهندسی بهداشت شامل مواجهات شغلی در پروفایل کارکنان، شرایط ویژه شغل، اطلاعات سلامت شغلی و عمومی کارکنان، اهداف و برنامه‌های میان مدت مهندسی بهدشت و پردازش این اطلاعات زمینه را برای بهره‌برداری کارکنان بهداشت و روئسای اچ اس‌ئی از اطلاعات تحلیل شده و ارائه اقدامات کنترلی و پیشگیرانه برای حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان صنعت نفت فراهم می‌نماید.

به گفته‌ی رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، تبیین روند ایجاد و توسعه سامانه مدیریت عملکرد و همراهی مجتمع گاز پارس جنوبی، پالایشگاه فجر جم و پارسیان یکی از موارد مهم در بهره‌برداری از این سامانه می‌باشد.

گفتنی است دوره آموزشی " بهره‌برداری از سامانه عملکرد مهندسی بهداشت" با حضور کارکنان اداره کل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت، روئسای اچ‌اس ئی و مسئولین و کارکنان بهداشت مجتمع گاز پارس جنوبی، جم و پارسیان برگزار گردید.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید