جزییات خبر

به میزبانی مرکز آموزش فنی و تخصصی شرکت ملی نفت مرکز اصفهان

دومین دوره آموزش بدو استخدام معدل الف دانشگاه صنعت نفت ویژه کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد

دومین دوره آموزش بدو استخدام معدل الف دانشگاه صنعت نفت ویژه کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد
(شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲) ۲۱:۵۹

به منظور آشنایی با مقررات اداری و استخدامی، دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید الاستخدام ویژه معدل الف دانشگاه صنعت با حضور ۴۰ نفر از کارآموزان و مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهرام حیدری، صبح امروز شنبه ( ۲۷ خردادماه) در آغاز دوره آموزشی بدو استخدام ۴۰ نفر از همکاران یادشده که در مرکز آموزش فنی و تخصصی شرکت ملی نفت مرکز اصفهان برگزار گردید ضمن خوش آمدگویی به کارکنان جدید الاستخدام بیان کرد: آشنایی با آیین نامه ها و مقررات نظام اداری و استخدامی در این دوره یکی از موارد مهم دوره ی آموزشی خواهد بود.


مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به بیان سطح انتظارات مجموعه از یک کارمند پرداخت و تصریح کرد: کارمند خوب و ایده آل در هر موقعیتی بدون توجه مسائل حاشیه ای فعالیت میکند، علاقه مند به کاری است که انجام می‌دهد، کارمند پرشور همیشه به موقع می‌رسد و با خلاقیت و نوآوری، بهترین کار خود را ارائه می‌دهند.


حیدری در این مراسم ادامه داد: دوره آموزشی این گروه در بازه زمانی دوماه انجام خواهد شد و کارآموزان پرتلاش پس از پایان دوره ها به محل کار در مجتمع گاز پارس جنوبی معرفی خواهند شد و دوران پر از افتخار و تلاش خود را در صنعت اغاز خواهند کرد.


مدیر منابع انسانی در ادامه خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید بیش از ۷۵ درصد گاز کشور نقش بسیار تعیین کننده ی در چرخش اقتصادی کشور دارد و کارکنان این مجموعه نیز از کلیدی ترین و کارامدترین نیروهای صنعت نفت و گاز کشور هستند.

وی گفت: کارمندان سخت کوش ، ستون فقرات و بازوی پرتوان مجموعه بزرگ گاز پارس جنوبی هستند و امید داریم شما عزیزان نیز با پیاده سازی اخلاق حرفه ای در کار و بروز خلاقیت و نوآوری در آینده بسیار نزدیک بازوان پرتوان این مجموعه بزرگ باشید.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه و ثروت مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد و توجه به شما سرمایه های واقعی باعث می شود پویایی و نشاط در رگهای مجموعه جریان پیدا کند.

رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲) ۲۱:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید