جزییات خبر

کارکنان پالایشگاه دهم پارس جنوبی سواحل روستای "قلعه‌میان" از توابع شهرستان کنگان را پاکسازی کردند

کارکنان پالایشگاه دهم پارس جنوبی سواحل روستای "قلعه‌میان" از توابع شهرستان کنگان را پاکسازی کردند
(شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۲۶

کارکنان پالایشگاه‌ دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی پالایشگاه‌ها در برنامه‌ای مشترک و فرهنگی، ساحل روستای قلعه‌میان واقع در محدوه جغرافیایی شهرستان کنگان را پاکسازی کردند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد نعمتی، مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: همکاری و مشارکت آحاد جامعه برای ارتقاء دانش محیط زیستی و فرهنگ سازی حفاظت از سرمایه های طبیعی در جامعه یک ضرورت است و کارکنان پالایشگاه دهم پارس جنوبی در این مسیر اقدامات خوبی را به ثبت رسانده‌اند.

نعمتی در ادامه بیان کرد: کارکنان و متخصصان پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در جهت پاکسازی محیط زیست پیرامونی حرکت کرده و در سایه کارگروهی سواحل زیبای روستای قلعه‌میان را از توابع شهرستان کنگان پاکسازی نمایند.

وی ادامه داد: پالایشگاه دهم پارس جنوبی در سال گذشته و ماه‌های اخیر با انجام اقدامات فرهنگی و پیاده‌سازی آموزش‌های زیست محیطی در بین جوانان مناطق پیرامونی توانسته است نقش سازنده‌ای در این مسیر بردارد.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: شناسایی جوانان پویا و علاقمند و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های آنها در صیانت از محیط زیست پیرامونی و گسترش فعالیت سمن ها و سازمان های مردم نهاد یکی از نیازهای اساسی کشور در حوزه زیست محیطی می‌باشد و این پالایشگاه با آمادگی کامل در کنار جوانان و سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خواهد بود.

نعمتی گفت: حفاظت از محیط زیست فوایدی هم برای اقتصاد پویا دارد، کارکنان و متخصصان در محیط سالم می‌توانند در جهت تولید پایدار و رشد اقتصادی کشور کارهای بزرگی را به ثبت برسانند.
رسانه جدید
(شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید