جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

حراست نقش مهمی در تحقق اهداف مهم مجتمع گاز پارس جنوبی دارد

حراست نقش مهمی در تحقق اهداف مهم مجتمع گاز پارس جنوبی دارد
(سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) ۲۰:۳۹

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با مدیران و روئسای حراست ستادی و پالایشگاهی این مجموعه با اشاره به برنـامه مجتمع گاز پارس جنوبی مبنی بر تحقق تولید حداکثری گاز و محصولات جانبی در سال جاری گفت: حراست با ایجاد انگیزه میان کارکنان و متخصصان پرتلاش نقش والایی در تحقق این هدف دارد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در نشست با سرپرست جدید و روئسای حراست پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: یقیناً جایگاه امنیت در بخش تولید پایدار گاز و محصولات جانبی محور کلیدی تلقی می شود و تلاش کارکنان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر نقشی برجسته را در این زمینه به تصویر کشیده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه افزود: حراست این مجموعه بزرگ، در بخش‌های مختلف و در جهت صیانت و حفاظت از سرمایه‌های ارزشمند ملی در مجتمع گاز پارس جنوبی گام‌های مؤثری برداشته و ضمن قدردانی از این همکاران، به‌نوبه خود از هرگونه اقدام پویا و مبتنی بر علم و نوآوری، همچنین به‌کارگیری تجهیزات حفاظتی روزآمد حمایت خواهم کرد.

باهوش در ادامه به ساختار جدید حراست مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی ساختار سازمانی جدید حراست پالایشگاه‌های مجتمع ابلاغ شده است و این دستاورد بسیار مهم نقش بسیار موثری در پویایی و نوآوری این مجموعه خواهد داشت.

وی گفت: امید داریم در سایه همدلی و کارگروهی و با بهره‌مندی از نیروهای مفید و کارآمد دستاوردهای بسیار مهمی را در حراست مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت برسانیم و در جهت تولید مستمر و پایدار گاز گام‌های موثری برداریم.
(سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) ۲۰:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید