جزییات خبر

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

اخلاق و اخلاق مداری، شاخص و محور اصلی کار حراست مجتمع گاز پارس جنوبی است

اخلاق و اخلاق مداری، شاخص و محور اصلی کار حراست مجتمع گاز پارس جنوبی است
(سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) ۲۰:۳۷

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: شاخص اصلی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی قانون محوری، شرع و اخلاق مداری است و باید در سایه همدلی و کارگروهی دستاوردهای بسیار مهم و ارزنده‌ای را به ثبت برسانیم.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن اسماعیلی، در نشست با مدیرعامل، مدیران ستادی و روئسای حراست پالایشگاه‌‌های مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن بیان شاخص‌های اصلی حراست این مجموعه ارزشمند کشور عنوان داشت: حراست نقش مهمی در حفظ و صیانت از منابع انسانی، پیش بینی گلوگاه‌های فساد و آینده نگری دارد و در مورد کاهش آسیب‌ها به‌عنوان چشم دستگاه و بازوی توانمند و مشاوری امین برای مدیران ارشد سازمان در تصمیم‌گیری‌های کلیدی محسوب می‌شود.

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: یکی از وظایف مهم حراست مجتمع گاز پارس جنوبی، جمع‌آوری آشکارا می‌باشد که این مهم سرمنشا کارهای خود قرار دهیم و از کارهای پنهان دوری کنیم و هرگز ضوابط را فدای روابط نکنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: صیانت و حفاظت از اسرار و آبروی کارکنان یکی از مسایل بسیار مهمی است که نیروهای حراستی با تکیه بر صفات اخلاق وایمان وتقوی همیشه بر رازداری وحفظ آن کوشیده اند ودر نظام اسلامی هم انتظار همین است.

وی در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: تمام روئسا و کارکنان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی باید در جهت درخشش و موفقیت در کارها برنامه محور باشند و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم حرکت کنیم و در این مسیر برنامه‌ها به صورت منظم رصد خواهد شد.

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: همیشه در گفتار، کردار و رفتارمان اصول حیطه بندی را رعایت کنیم و نظام آراستگی را در سطح سازمان به صورت دقیق پیاده‌سازی نماییم.

وی جانشین‌‌پروی را یکی از اهداف بلند حراست مجتمع گاز پارس جنوبی دانست و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با پیاده سازی اصل جانشین پروری، مدیران لایقی را به صنعت نفت و گاز کشور معرفی کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: کارکنان پرتلاش حراست باید فرهنگ تلاش و کار مضاعف را در اولویت کاری خود قرار دهند و با تکیه بر صداقت، سلامت، کارایی و عملکرد شایسته در جهت پیشبرد اهداف متعالی سازمان گام بردارند.

حراست مجتمع گاز پارس جنوبی، بخش عمده فعالیت‌های خود را بر تقویت و افزایش دانش و مهارت کارکنان حراست متمرکز خواهد کرد

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد: آموزش همواره به‌عنوان ابزاری کارآمد، برای بهبود کیفیت عملکرد و حل مسائل مهم مدنظر قرار دارد و فقدان آن نیز از چالش‌های اساسی و حاد هر سازمان است و به‌منظور آماده‌سازی سرمایه‌های انسانی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی، بهسازی و بهره‌گیری هرچه مؤثرتر از این سرمایه‌ها، بی‌شک آموزش یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین تدابیر برای بهبود امور به‌شمار می‌رود.

اسماعیلی در این خصوص افزود: هدف ما تربیت نیروهایی خلاق و برجسته است که دارای توانایی‌هایی ارزشمند در جهت صیانت و حفاظت از سرمایه‌های عظیم مملکت باشند و با پیاده‌سازی آموزش‌های لازم در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

وی گفت: کارکنان پرتلاش حراست باید آموزش‌های لازم و حرفه‌ای در زمینه‌ی آتش‌نشانی را با استفاده از تجهیزات و ابزارکامل آتش‌نشانی سپری نمایند و در مواقع اضطراری و نیاز با امادگی کامل وارد صحنه شوند.

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ما سربازان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و این نظام متعلق به مردم عزیز کشورمان می‌باشد . باید برای مردم خدمت کنیم و تمام تلاش خود را برای عزت وآبادانی کشور به کار ببندیم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) ۲۰:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید