جزییات خبر

اهدای لوح تقدیر از سوی فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم به مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

اهدای لوح تقدیر از سوی فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم به مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی
(جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲) ۰۰:۳۵

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با اهدای لوح تقدیر از احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای تعامل و همکاری سازنده تجليل به عمل آورد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سرهنگ دوم پاسدار محمد خلیلی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با همراهی سید محمد احمد پور، فرماندار شهرستان جم صبح روز پنج شنبه ( 11 خردادماه) با حضور در دفتر مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تعامل، همکاری‌ و انجام اقدامات بسیار سازنده و اهتمام ویژه به امور فرهنگی با اهدا لوح از احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

در این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم بیان کرد: گام نهادن در فضای آبادانی و عزت کشور، گشودن مسیر رشد و تعالی جامعه اسلامی در اندیشه انسان‌هایی شکل می گیرد که شوق پیمودن راه روشن فردا ،امروزشان را سرشار از ایثار و خدمت به هموطنان ساخته است.

سرهنگ دوم پاسدار محمد خلیلی عنوان داشت: رشد و شکوفایی میهن اسلامی در جهت تامین انرژی کشور مدیون تلاش گسترده ی مدیران و متخصصان توانمند مجتمع گاز پارس جنوبی است که همت خود را مسیر سربلندی ، سازندگی و اقتدار کشور قرار داده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم تصریح کرد: اقدامات جهادی و افتخارآمیز مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته همسو با تولید پایدار گاز و محصولات جانبی یک دستاورد فاخر و منحصر بفرد را برای میهن اسلامی و ملت عظیم الشأن ایران به ارمغان آورد و مردم ایران عزیزمان این رشادت‌ها و جانفشانی فرزندان مخلص، خلاق و کارآمد را در این مجموعه هرگز از یاد نخواهند برد.

سرهنگ دوم پاسدار خلیلی در ادامه اظهار کرد: مدیرعامل، مدیران پالایشگاهی، متخصصان و کارکنان این مجموعه بسیار ارزشمند در کشور با رویکرد و حرکت جهادی و تکیه بر دانش و توان شرکت‌های داخلی و دانش بنیان به گونه‌ای بسیجی‌ وار وارد صحنه شده‌اند و در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن توانسته‌اند عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آورند.

در ادامه ی این نشست، سید محمد احمد پور، فرماندار شهرستان جم بیان کرد: از ابتدای حضور مهندس باهوش به عنوان مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون، در سایه ی همدلی و ارتباطات موثر دستاوردهای خوبی در حوزه عمران و آبادانی شهرستان جم حاصل شده و امید داریم این دستاوردها و تعاملات سازنده تداوم بیشتری داشته باشد.

احمدپور در ادامه عنوان داشت: پی گیری های مستمر و نتیجه بخش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه های بهداشت و درمان، آبرسانی و...شهرستان جم‌  را مورد تقدیر قرار می دهیم.

 

فرماندار شهرستان جم ادامه داد:تلاش ها و پیگیری های مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت رفع مشکلات شهرستان جم همیشه در ذهن مردمان این دیار ماندگار خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره مندی از مدیران جهادی و کارآمد در مسیر عزت و سربلندی قرار گرفته و امروز در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر شاهد اقتدار و سربلندی  ایت کشوز در تمام عرصه ها هستیم.

گفتنی است در این نشست با اهدا لوح از احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


(جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲) ۰۰:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید