جزییات خبر

عملیات احداث 8 ساختمان اپراتوری و 3 ساختمان کمک اپراتوری در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی آغاز شد

عملیات احداث 8 ساختمان اپراتوری و 3 ساختمان کمک اپراتوری در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی آغاز شد
(پنج شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲) ۱۰:۲۸

همزمان با میلاد باسعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت، کلنگ احداث "هشت ساختمان اپراتوری و سه ساختمان کمک اپراتوری" در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران ستادی، جمعی از مسئولین و مدیران و کارکنان پالایشگاه پنجم پارس جنوبی به زمین زده شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام گفت: عملیات ساخت 8 ساختمان اپراتوری و سه ساختمان کمک اپراتوری در جهت تکریم و افزایش سطح رضایتمندی کارکنان در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با برگزاری مراسم کلنگ زنی کلید خورد.

صفتی در ادامه بیان کرد: 11 ساختمانی که در اکنون مراسم آغاز ساخت آن رسما اجرا گردیده است، در 8 نقطه به مساحت 806 متر مربع و در بازه زمانی 24 ماهه با رعایت دقیق مسائل ایمنی و با بهترین کیفیت به مرحله نهایی و افتتاح خواهد رسید.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: ساختمان‌هایی که امروز شاهد آغاز بکار آن در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی هستیم با طراحی و اجرای دقیق مسائل ایمنی در مقابل هرگونه انفجار مقاوم خواهد بود.

وی ادامه داد: امید داریم با انجام اقدامات نوآورانه و عملیات نوسازی قطعات و تجهیزات پالایشگاهی بتوانیم تولید پایدار و ایمن در جهت شکوفایی اقتصاد کشور داشته باشیم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(پنج شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲) ۱۰:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید