جزییات خبر

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی بیان کرد:

وجود امام رضا علیه السلام برکت و نعمت ایران اسلامی است

وجود امام رضا علیه السلام برکت و نعمت ایران اسلامی است
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۶:۳۰

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام گفت: برکت وجود حرم مطهر حضرت امام رضا علیه‌السلام در سرزمین ما و حضور معنوی ایشان در سرتاسر کشور و در دل آحاد مردم ما نمایان و آشکار است. امام هشتم (ع) ولی‌نعمت معنوی، فکری و مادی کشور ایران اسلامی است.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،حسین حمزوی، مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی صبح امروز، چهارشنبه ( 10 خردادماه) در جشن میلاد امام رضا علیه السلام که با حضور کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد بیان کرد: امام هشتم علیه الصلاة و السلام ولی‌نعمت معنوی و فکری و مادی ملت ایران است. زیارت دیدار مشتاقانه برگزیدگان خداوند است.

وی در این مراسم ادامه داد: امام رضا (ع ) ولی نعمت تمام ایرانیان و مردم عزیز کشورمان از شیفتگان واقعی آن حضرت می‌باشند و امروز کارکنان و متخصصان این مجموعه در جهت شکوفایی و عزت کشور امام رضائی در حرکت و تلاش هستند.

حمزوی با اشاره به دهه کرامت افزود: از عنایت های بزرگ الهی برای کشور ایران این است که مرقد مطهر امام رضا و حضرت معصومه در این کشور قرار داده و به برکت وجود این دو شخصیت، خداوند متعال بسیاری از بلاها را از کشور ما دور کرده است.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: امیدواریم که ملت شریف ایران در سایه توجهات و کرامات این خاندان امامت از جمیع بلایا و توطئه های استکبار در امان باشند.

در این مراسم، تقلید صدا توسط هنرمند مطرح کشوری، سعید کانپوری و گروه موسیقی پارتاک با هنرمندی اعضای این گروه به اجرای برنامه شاد پرداختند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۶:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید